18 Reacties
6 maanden geleden
Ik vind vaak dat de kleding kleiner valt. Vaak staat in het label wel bijvoorbeeld bij maat 62: 1 - 3 maanden. Ik zou dus meer naar de maanden die erin staan kijken dan de maat.
6 maanden geleden
Reactie op AanlokkelijkeVuurvlieg281759
Ik vind vaak dat de kleding kleiner valt. Vaak staat in het label wel bijvo ...
Bij mij kloppen die net niet. Bij maatje 62 staat er inderdaad 1-3 maanden, past ze in met 4 maanden. Echt zelfde als hema maatje 62 en daar staat 2-4 maanden in. Ik gebruik beide door elkaar en zie geen verschil.
6 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Bij mij kloppen die net niet. Bij maatje 62 staat er inderdaad 1-3 maanden, ...
Ja daar heb je inderdaad ook gelijk in, het verschilt ook heel erg per kledingstuk 😅
6 maanden geleden
Ik kijk voornamelijk naar de lengte van mijn baby. Die is nu bijvoorbeeld 65 cm bij 16 weken. Alles kleiner dan 65 cm is te klein. Maat 68 past net perfect. Dus voor de zomer heb ik ook wat 74 gekocht, nog wat los momenteel, maar met dit weer liever iets te los dan veel te spannend.
Sommige merken vallen dan smaller en kleiner (bv noppies of jbc vind ik) en andere merken vallen dan weer wat losser en groter (bv HEMA en zeeman). Met Zara heb ik geen ervaring.
Als ik zie dat er op een pakje 62-68 staat, dan ga ik dat nu voor mijn zoontje niet meer kopen, maar wel het maatje groter. Hij komt gemiddeld 250 gram per week aan, dus ik wil echt voorkomen dat hij maar kleren 1 à 2 weken kan aandoen.
Het is echt een beetje zoeken naar welke merken en welke maten voor jouw baby passen ☺️
6 maanden geleden
Ik vind Zara baby klein vallen, eigenlijk net als Zara voor volwassenen.
6 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Ik vind Zara baby klein vallen, eigenlijk net als Zara voor volwassenen.
Zou de maat anders zijn voor België? Kan haast niet? Maar il vind zara voor volwassenen erg groot. Ik ben niet zo dun en 1,62m valt denk ik ook wel mee 🙈, maar ik kan nooit wat leuks vinden bij zara, kleinste maat is nog te groot.
6 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zou de maat anders zijn voor België? Kan haast niet? Maar il vind zara voor ...
Tuurlijk niet komt allemaal uit hetzelfde fabriek
6 maanden geleden
Heb een shirtje maat 62, die wel ‘oke’ valt maar echt heel breed! Ziet er heel suf uit als hij hem aan heeft haha