11 Reacties

4 maanden geleden

Hi! Ja, ik ben zwanger geworden via zelfinseminatie. Heb de innesteling inderdaad gevoeld, dacht dat ik ongesteld werd want had enorme buikpijn, maar bloed bleef uit en na 2 dagen had ik een positieve test in handen! :) Heel spannend voor jullie, heel veel succes en geluk gewenst ♥️

4 maanden geleden

Hi, oh wat leukkk voor jullie! Gefeliciteerd 🤩🥳. Dankjewel 🙏🏽 Ik heb vanmiddag ook enorme buikpijn gehad. Maar vraag me af of het nu niet door de melk kwam. Je had er zeker geen ontlasting mee?

4 maanden geleden

Hi, ik heb sinds zondag een lichte positieve zwangerschapstest test na de eerste keer zelf inseminatie. De lijn wordt per dag steeds donkerder. Ik ben de 15e gestart met testen met early testen (6 dagen voor menstruatie) vanaf de 16e zag ik heel licht een streep. De 4e en 5e had ik een positieve ovulatietest. Sterkte nog even met wachten, blijft spannend!

4 maanden geleden

Reactie op Gerrietje

Hi, ik heb sinds zondag een lichte positieve zwangerschapstest test na de e ...
Aah dankjewelvoor je reactie. Jaa ik dacht ook, denk dat het ook te vroeg kan zijn wat ik voelde. Ik heb gelukkig geduld 😊

4 maanden geleden

Reactie op vanna90

Aah dankjewelvoor je reactie. Jaa ik dacht ook, denk dat het ook te vroeg k ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰

4 maanden geleden

Spannend! Ik ben nu voor de 2de keer zwanger via zelfinseminatie van een donor. Ik heb niks gemerkt van de innesteling. Ik heb steeds 1 dag voor mijn verwachte menstruatie getest.

4 maanden geleden

Reactie op Shari38

Spannend! Ik ben nu voor de 2de keer zwanger via zelfinseminatie van een do ...
Mag ik vragen of je voor je de ovulatie ging insemineren of echt toen je groen licht gekregen had? Ja sorry heb zoveel vragen . Groetjes 👋

4 maanden geleden

Reactie op vanna90

Mag ik vragen of je voor je de ovulatie ging insemineren of echt toen je gr ...
Zodra mijn ovulatietest positief was deed ik het diezelfde dag nog.

4 maanden geleden

Hier ook via zelfinseminatie. We zijn in januari begonnen met insemineren (om de dag, in de week van mijn ovulatie). Ook begon ik een dag voor mijn voorspelde menstruatie met zwangerschapschapstesten. Uiteindelijk werd ik echt zenuwachtig van al dat getest. Want toch werd ik iedere maand gewoon ongesteld. Toen heb ik het de afgelopen 2 maand helemaal los gelaten. Geen ovulatietesten en geen zwangerschapstesten meer. Wel insemineren (om de dag) in de week van mijn verwachte eisprong. Het is allemaal zo’n spannende en onrustige periode en ik vond dat al het getest dat alleen maar zwaarder maakt. Uiteindelijk bleek ik vorige week overtijd en heb toen getest en deze was duidelijk positief. Nu 5 weken zwanger 😍

4 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

Hier ook via zelfinseminatie. We zijn in januari begonnen met insemineren ( ...
Oh wat ben ik blij voor jou! Ja ik merk ook door al dat testen dat ik helemaal mezelf gek maak. Moet het gewoon op z’n beloop laten en dan komt het wel goed. Dankjewel voor je reactie

4 maanden geleden

Reactie op vanna90

Oh wat ben ik blij voor jou! Ja ik merk ook door al dat testen dat ik hele ...
Wat lief, dankjewel ☺️ Ja! Het is heel intens allemaal en al dat testen geeft veel onrust en spanning. Mijn cyclus veranderde zelfs van mega regelmatig naar volledig onregelmatig. Puur door de stress en angst dat het nooit zou lukken. Het is heel belangrijk om het op z’n beloop te laten. Dat heeft mij echt ademruimte en rust gegeven. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent 🤰