7 Reacties

4 maanden geleden

Ahh lieverd, ik ben 6.5 week en heb nergens last van en ben toch echt zwanger! Afgelopen woensdag een kloppend hartje gezien en alles in orde! Zo ver ik lees ben jij mega mega zwanger❤️ misschien wat minder leuk om te horen, maar ook met alle symptomen inclusief misselijkheid kun je alsnog een leeg vruchtzakje in je baarmoeder hebben zitten. Symptomen hebben echt niks te maken met hoe het met de baby in je buik gaat. Hoe lastig dit ook is, probeer het los te laten. Ik ben nog geen seconde misselijk geweest en met mij vele anderen ook niet. Geniet van je zwangerschap❤️ dikke knuffel 😘

4 maanden geleden

Ooooh dankjewel voor je lieve berichtje dit doet me zo ontzettend goed!! Wat fijn voor jullie dat je een kloppend hartje hebt mogen zien! Wij zijn donderdag aan de beurt, spannend maar ook veel zin in, dan kunnen we het eindelijk tegen de familie vertellen. Nogmaals heel erg bedankt!❤️🫶🏻

4 maanden geleden

Reactie op Loenen123

Ooooh dankjewel voor je lieve berichtje dit doet me zo ontzettend goed!! Wa ...
Ik ga voor je duimen op een mooie echo, maar ik heb er veel vertrouwen in❤️ ik hoor graag van je hoe het is gegaan🥰

4 maanden geleden

Ik ben 6+3 dagen zwanger. Ik heb ook geen last van misselijkheid. Wel mega zere borsten, opgeblazen gevoel, heel moe en kleine krampjes. Het maakt me ook onzeker dat ik niet misselijk ben. Heb 1 juli pas de eerst echo. Echt heel spannend allemaal.

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik ga voor je duimen op een mooie echo, maar ik heb er veel vertrouwen in❤️ ...
Lief!! Ik laat iets weten🥰

4 maanden geleden

Ik heb : gevoelige borsten/tepels, extreem moe, maagzuur en hier en daar wat krampjes voor de rest niet echt symptomen zoals misselijk etc en vandaag toch een prachtige echo gehad

4 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor! Deze zwnagerschap ben ik wel af en toe misselijk maar bij de vorige heb ik dat ook niet gehad. Nu ook nog niet over hoeven geven. Het is gelukkig niet altijd zo😁