10 Reacties

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! En helaas niet alleen pijn in mijn zij, maar ook enorme steken in baarmoeder en achter mijn schaambeen. Toevallig vanmorgen ook de verloskundige gebeld, omdat ik echt niet wist waar ik het zoeken moest, zo’n zeer! Ze vertelde dat er de eerste weken zoveel gebeurd in je baarmoeder en in je darmen (die moeten opschuiven) dat dit meer dan normaal is. Alleen heeft de ene vrouw er meer last van dan de andere ☺️ het heeft me wel iets gerust gesteld, maar het blijft spannend natuurlijk!

4 maanden geleden

Reactie op Marissa18

Heel herkenbaar! En helaas niet alleen pijn in mijn zij, maar ook enorme st ...
Ik ben blij dat jij dit ook ervaart! Het is toch beangstigend als je dit “alleen voelt” en eigenlijk als ik voor mezelf spreek ook niet weet wat je moet voelen. Eigenlijk is het ook wel logisch er gebeurd zoveel in je lichaam in korte tijd. Er zit letterlijk een kindje in te groeien.. dat probeer je dan wel te relativeren maar de angst neemt bij mij dan echt de overhand.

4 maanden geleden

🙏🏻

4 maanden geleden

Deels herkenbaar. Vandaag 5 weken zwanger, heb veel zeurende pijn links bovenin mijn buik die komt en gaat. Probeer er niet over te googelen en de eerste echo af te wachten (pas 3 juli🙄)

4 maanden geleden

Reactie op Pien89.

Deels herkenbaar. Vandaag 5 weken zwanger, heb veel zeurende pijn links bov ...
Ik heb ook pas 3 juli mijn eerste echo dus we zitten in hetzelfde schuitje. Goed dat je niet te veel googeled.. zou ik ook niet moeten doen. Dankjewel voor je reactie 💘

4 maanden geleden

Reactie op shar3099

Ik heb ook pas 3 juli mijn eerste echo dus we zitten in hetzelfde schuitje. ...
Goed dat jij je zorgen hebt gedeeld! Hopelijk stelt het gerust dat je niet de enige bent. Heb vertrouwen in je lichaam dat hard aan het werk is een goede omgeving voor de kleine te realiseren 💕 met allerlei pijntjes als gevolg (en een dosis geduld 😁)

4 maanden geleden

Reactie op Pien89.

Goed dat jij je zorgen hebt gedeeld! Hopelijk stelt het gerust dat je niet ...
Ja precies.. ik doe mijn best net als iedereen 🤍 Maar makkelijk is het niet! 🥹

4 maanden geleden

🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op shar3099

Ik ben blij dat jij dit ook ervaart! Het is toch beangstigend als je dit “a ...
Ja ik snap je helemaal! Ondanks dat het logisch is, kan je je er niet bij neer leggen of er compleet bij ontspannen… zo herkenbaar 😣