8 Reacties

één maand geleden

Ik ben sinds week 4 al grotendeels ziekgemeld. Toen heb ik met 7,5 week bekend gemaakt aan het team dat ik zwanger ben en kwam er juist heel veel begrip. Veel reacties zoals: zorg goed voor jezelf, jij en die kleine zijn het belangrijkste

één maand geleden

Vooral aan jezelf blijven denken! Collega’s zullen altijd een mening hebben (iets waar ik me ook heel erg druk om maak). Ik zou een gesprek aan gaan met je werkgever en lees je goed in wat je rechten zijn als werknemer :) succes!

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik ben sinds week 4 al grotendeels ziekgemeld. Toen heb ik met 7,5 week bek ...
Wat heb jij dat je bent ziek gemeld? Ben je nu 100% ziek gemeld? Hopelijk voel je je snel beter ❤️

één maand geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Wat heb jij dat je bent ziek gemeld? Ben je nu 100% ziek gemeld? Hopelijk v ...
Ik was heel erg vermoeid. Ben sinds deze week begonnen met langzaamaan opbouwen. Hopelijk vindt jij een weg voor jezelf en gaat t nog wat beter worden 🩷

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik was heel erg vermoeid. Ben sinds deze week begonnen met langzaamaan opbo ...
Wat vervelend voor je zeg. Hoop dat je je snel ook weer wat energieker voelt! Heel veel sterkte!

één maand geleden

Ik heb me in mijn vakantie helaas ziek moeten melden. Ik heb sinds week 4 hoofdpijnen wat nu elke keer veel heftiger word. Ik ben nu as di 16 weken en volgende week ook een gesprek met bedrijfsarts. Ik voel me schuldig om het ziekmelden maar boven dat wil ik super graag geen hoofdpijn meer. Ik kan merendeels van de week niks, alleen slapen en zelfs dat helpt niet. 🥲

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Ik heb me in mijn vakantie helaas ziek moeten melden. Ik heb sinds week 4 h ...
Jeetje wat vervelend! Beterschap❤️ hoofdpijn is echt vreselijk

één maand geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Jeetje wat vervelend! Beterschap❤️ hoofdpijn is echt vreselijk
Jaa het is echt heftig! Vandaag moest ik er gewoon van huilen. Was nog erger dan mij bevalling van 2 jaar geleden. Kon gelukkig terecht bij de verloskundige en Spoedpost erna om te checken. Nu heb ik amitriptyline mee gekregen. Verwachting is een heftige vorm van spanningshoofdpijn die verergert door de hormonale schommelingen. En anders weer verder met de zoektocht…