3 Reacties

één maand geleden

De bedrijfsarts hoort wel contact met je op te nemen. Ik heb namelijk op werk aangegeven dat ik de nachtdiensten niet meer trek en daarover moest de bedrijfsarts ook contact met mij opnemen. Qua hoofdpijn geen klachten, maar misselijkheid is helaas nog steeds aanwezig.

één maand geleden

Reactie op yaccoz

De bedrijfsarts hoort wel contact met je op te nemen. Ik heb namelijk op we ...
Wel toch? Ik zei net ook tegen mijn man dat ik eigenlijk liever in contact kom met de bedrijfsarts. Ik vind het niet perse erg om met HR het er te over hebben maar voor mijn gevoel komt het steeds ongeloofwaardig over, omdat ik om de 2 dagen moet bellen en dan gaat het vaak zo “ja ben nog steeds niet lekker” en dan oh ja bel morgen maar weer hoe het gaat. Schiet ook niks op🥲 Veel sterkte met de misselijkheid!

één maand geleden

Wat vervelend hè. En je weet dan ook niet precies hoe het werkt in zo’n situatie. Ik ben nu voor de derde week ziekgemeld. Kreeg oogmigraine (Google maar eens, misschien zijn dit die flitsen die jij bedoelde). En daarna een griep die echt een soort uitputting op m’n lijf heeft veroorzaakt. Ik slaap heel veel, word van alles extreem moe en krijgt koortsvlagen. Daarnaast heel verkouden. Dus ik heb gewoon geen energie om iets te doen, laat staan om te werken. Overige zwangerschapskwaalgjes helpen ook niet. Het gaat nu in hele kleine stapjes beter, maar zo tergend langzaam. Ik heb met m’n manager en hr contact gehad. Maar weet niet wat de vervolgstappen zijn als het langer duurt. Dit is mijn tweede kindje en ik heb dit vorige keer helemaal niet gehad