47 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook 5 weken zwanger en paar dagen weten donderdag pas echt hoeveel weken! Zwanger van een tweeling 4&5e kindje 🥰

3 maanden geleden

7+ 5 vandaag.. gelukkig geen klachten meer.

3 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger (6W+4) enige kwaal dat ik heb is pijnlijke borsten en heel af en toe misselijk als ik me bijv stress om iets of heel erg honger heb. Na het rusten is dat meestal ook over. sinds een week heb ik daar ook geen last van alleen mijn borsten en dat ik vaak dutje wil doen haha. Dus het hoeft zeker niet! had dit ook bij me dochter en bijna geen kwaaltjes gehad ook.

3 maanden geleden

Hier naar eigen berekening 4+2 en ook vrijwel geen klachten. Op een beetje pijnlijke borsten na en heel af en toe een kramp gevoel. Ik maak me nog geen zorgen. Vele ervaren weinig klachten aan het begin heb ik gehoord.

3 maanden geleden

Hier ook geen klachten en dat zegt helemaal niks dus geen zorgen en lekker van genieten :)

3 maanden geleden

Hier ook! Vorige zwangerschap ook. Gewoon lekker van genieten dat je geen klachten hebt. Het zegt inderdaad helemaal niks over hoe 'goed' je zwanger bent. Al maakte het me vorige keer ook onzeker, maar er kruipt hier toch echt een dreumes rond hoor 😉

3 maanden geleden

Hier 4w+6 (houd nu toch maar verloskundige tijd aan), en afgezien van af en toe wat opgeblazen gevoel, meer vermoeidheid dan normaal en af en toe wat kleine krampjes (mijn borsten waren 1 dag super gevoelig en daarna niet meer), voel ik me echt kip lekker, bijna zo dat ik het met momenten zelfs vergeet dat ik zwanger ben 😅😂

3 maanden geleden

Zwanger van de 3e, geen klachten behalve hele dag door slaap hebben😅 Bij mn 1e en 2e ook nooit kwaaltjes ervaren gelukkig😍

3 maanden geleden

Je hoeft je hier geen zorgen om te maken, maar ik zeg uit ervaring ook: wat niet is kan nog komen. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik geen klachten tot week 7 en vanaf toen had ik een HG-zwangerschap. Dat wens ik je uiteraard niet toe, maar ik wil alleen maar aangeven dat wel of geen klachten hebben niet per se wat zegt. Klachten kunnen ook komen en gaan. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Hoe lastig ook, probeer te genieten van het niet hebben van kwalen.

3 maanden geleden

🙋 Alleen een beetje moe. 6weken hier.

3 maanden geleden

Bij mij vorige zwangerschap geen klachten. Dus toch een jonge. Nu wel misselijkheid en vermoeien. Ik heb het idee dat dit wordt een meisje

3 maanden geleden

Reactie op Anna1207

Hier ook 5 weken zwanger en paar dagen weten donderdag pas echt hoeveel wek ...
Woww gefeliciteerd!! Zwanger zijn van een tweeling en geen klachten ervaren. Terwijl je zou denken dat je bij een tweeling alles dubbel beleeft🤭

3 maanden geleden

Reactie op S09022025

7+ 5 vandaag.. gelukkig geen klachten meer.
Gefeliciteerd! Oh fijn.. wat voor klachten had je daarvoor?

3 maanden geleden

Ik ben 7 weken zwanger (6W+4) enige kwaal dat ik heb is pijnlijke borsten e ...
Gefeliciteerd! Eigenlijk heel fijn om geen klachten te ervaren , maar ik word er zo onzeker van

3 maanden geleden

Reactie op St2493

Hier naar eigen berekening 4+2 en ook vrijwel geen klachten. Op een beetje ...
Gefeliciteerd! Ik probeer ook om me geen zorgen te maken.

3 maanden geleden

Reactie op mickey23

Hier ook geen klachten en dat zegt helemaal niks dus geen zorgen en lekker ...
Gefeliciteerd! Ik ga het proberen💪🏼

3 maanden geleden

Reactie op MenF23

Hier ook! Vorige zwangerschap ook. Gewoon lekker van genieten dat je geen k ...
Gefeliciteerd! Fijn om te horen echt waar!!

3 maanden geleden

Reactie op DrKimberly1990

Hier 4w+6 (houd nu toch maar verloskundige tijd aan), en afgezien van af en ...
Gefeliciteerd! Nou zeg dat wel!! Ik voel me beter dan een paar weken geleden😋

3 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

Zwanger van de 3e, geen klachten behalve hele dag door slaap hebben😅 Bij m ...
Gefeliciteerd! Fijn eigenlijk geen klachten ervaren. Zegt dit wat over het geslacht??

3 maanden geleden

Je hoeft je hier geen zorgen om te maken, maar ik zeg uit ervaring ook: wat ...
Ohh bah wat vervelend dat je dat hebt moeten meemaken. Ik ga proberen om te genieten!