47 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Kiimi

🙋 Alleen een beetje moe. 6weken hier.
Gefeliciteerd! Lekker veel slapen dan😜

3 maanden geleden

Reactie op Mama Van Dave

Bij mij vorige zwangerschap geen klachten. Dus toch een jonge. Nu wel misse ...
Gefeliciteerd! Ik heb een zoontje en zou graag nu een meisje willen. Als het een jongentje ook van harte welkom natuurlijk.

3 maanden geleden

Reactie op NKunt

Gefeliciteerd! Fijn eigenlijk geen klachten ervaren. Zegt dit wat over het ...
Geen idee eigenlijk😅, heb 2 dochters. Wat de 3e wordt weten we nog niet🤗

3 maanden geleden

Reactie op NKunt

Gefeliciteerd! Eigenlijk heel fijn om geen klachten te ervaren , maar ik wo ...
Ik snap het maar moet je echt niet doen, bij mij was allebei zonder kwaaltjes af en toe lichte misselijkheid als je te moe bent of hele pijnlijke borsten. thats it het hoeft echt niet :) volgensmij ervaart 30/40 procent geen kwaaltjes geniet ervan!

3 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

Zwanger van de 3e, geen klachten behalve hele dag door slaap hebben😅 Bij m ...
Heyhey, wij lopen precies gelijk op! Ik heb ook geen last van kwaaltjes. Wanneer heb jij je termijnecho?😊

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Heyhey, wij lopen precies gelijk op! Ik heb ook geen last van kwaaltjes. Wa ...
Ik heb mijn termijnecho op 10 juli met 10+3. 1 dag voordat we op vakantie gaan😅 En jij?

3 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

Ik heb mijn termijnecho op 10 juli met 10+3. 1 dag voordat we op vakantie g ...
Ohh dat is lekker optijd. Ik 18 juli pas. Vind het wel lang duren hoor😅🙃

3 maanden geleden

Ja om eerlijk te zijn ervaar ik geen hele erge klachten. Heb wel gevoelige borsten en moet vaker plassen ben een beetje moe en heb af en toe krampen maar dat is het dan ook. Geen misselijkheid Godzijdank en geen cravings ook en ook geen extra honger geen bloeddruk voor de rest ..ben op week 5 vandaag. Ik hoop dat het zo blijft dan kan ik er meer van genieten 🩵

3 maanden geleden

Ik had bij de eerste pas vanaf 8 weken klachten en dat was daarna gelijk tot de geboorte een horror zwangerschap haha. Nu 5 weken en nog nergens last van soms een steekje of misselijkheidsvlaag maar eigenlijk niks. Maar ik wacht dus rustig af want ben bang dat het wel weer komt haha

2 maanden geleden

Hier ook weinig tot geen klachten. Snel prikkelbaar en snel moe verder eigenlijk nergens last van.

2 maanden geleden

Reactie op Farah Jaber

Ja om eerlijk te zijn ervaar ik geen hele erge klachten. Heb wel gevoelige ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Krampen eenzijdig? Ik heb alleen links af en toe wat krampjes

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Ik had bij de eerste pas vanaf 8 weken klachten en dat was daarna gelijk to ...
Wat lekker eigenlijk. Maar ik word er zo onzeker van. Steekjes eenzijdig? Ik heb alleen links onderin mn buik af en toe wat steken

2 maanden geleden

Reactie op levi123

Hier ook weinig tot geen klachten. Snel prikkelbaar en snel moe verder eige ...
Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je? Lekker eigenlijk maar word er zo onzeker van

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Wat lekker eigenlijk. Maar ik word er zo onzeker van. Steekjes eenzijdig? I ...
Jaa meestal wel wat op dezelfde plek maar vaker niet dan wel

2 maanden geleden

Ik heb eigenlijk ook bijna geen klachten. Ik ben juist heel energiek. Af en toe wat krampjes. Helemaal niet misselijk alleen als ik lege maag heb. Heb wel sinds vandaag paar druppeltjes licht roze bloed, dus hoop oprecht dat het door het innestelen is in de baarmoeder en niet een miskraam wordt 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Wat lekker eigenlijk. Maar ik word er zo onzeker van. Steekjes eenzijdig? I ...
Dit net zo! Vandaag dacht ik echt, wow ben energiek en voel af en toe steekjes links onder

2 maanden geleden

Hoi hoi ik ben nieuw hier en volgens mijn berekening vandaag 4+5 en ervaar ook nul klachten en maak me daar ook zo druk om. Ik heb met vlagen wel wat krampjes die ik herken als groeiende baarmoeder maar niet de hele dag door , ruik wat sterker maar verder niet dus snap je gevoel heel goed

2 maanden geleden

7+2 en elke week voel ik me anders, maar bijna geen klachten.

2 maanden geleden

Ik ook hier 5 weken en 0 klachten. Net alsof er niks zit. Heel eng.

2 maanden geleden

Ik ben 7+6 en geen klachten ! Een paar dagen geleden af en toe buiten adem en licht brak gevoel maar dat is nu alweer weg, ik heb dus eigenlijk niks wat opvalt. Heb al een goede eerste echo gehad en de verloskundige zei dat wel of geen kwalen echt niks zegt :)