6 Reacties

één maand geleden

Hé wat naar!! Ik zat van de week op hetzelfde punt, gelukkig met veel rust en echt de focus op drinken het de andere kant op kunnen krijgen. Maar het is nog steeds niet echt heel fijn.. Hoe lang blijft je partner nog weg? Ik kan me voorstellen dat je hem nu naast je nodig hebt! Ik vind dat niet heel hormonaal, HG wordt zo onderschat. Ik weet echt niet wat ik had gemoeten zonder mijn partner afgelopen week

één maand geleden

Hoe gaat het inmiddels? Echt vervelend voor je. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Wat betreft je partner; ik had het ook zeer gewaardeerd dat hij me zou bijstaan als ik me zo zou voelen.

één maand geleden

Ik bedoel natuurlijk mijn eigen partner, niet de jouwe 🙃🥴

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Hé wat naar!! Ik zat van de week op hetzelfde punt, gelukkig met veel rust ...
Ik hoop er ook op! Ik kan nu iig weer iets slapen dus dat is fijn. Hij blijft nog 8 dagen weg.. ik vind het nog een flinke tijd

één maand geleden

Reactie op 2406

Ik hoop er ook op! Ik kan nu iig weer iets slapen dus dat is fijn. Hij bli ...
Dat is al heel fijn, ik hoop dat je nu weer een zetje de goede kant op hebt gekregen 😘 Ben je weer thuis of moet je in het ziekenhuis blijven? 8 dagen is echt lang ☹️

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Dat is al heel fijn, ik hoop dat je nu weer een zetje de goede kant op hebt ...
Nee thuis idd! Moet wel direct het ziekenhuis bellen als er weer wat is.. ik probeer hem idd uit te leggen dat ik hem hier nodig heb, maar het lijkt onmogelijk om uit te leggen wat ik voel op een manier dat hij het begrijpt..