20 Reacties

één maand geleden

Hoiiii Ik was zelf ook op zoek hahah. Ik zou bij shein kijken, misschien vind je daar iets. Liefs van mij❤️

één maand geleden

Reactie op Kirsten.:)

Hoiiii Ik was zelf ook op zoek hahah. Ik zou bij shein kijken, misschien vi ...
Heb daar gekeken, maar vraag me af hoe die kwaliteit is.. vind het namelijk heel akelig als het aan alle kanten doorschijnt 😆 ook nog nooit iets besteld daar. Jij wel?

één maand geleden

Reactie op Yaartje

Heb daar gekeken, maar vraag me af hoe die kwaliteit is.. vind het namelijk ...
Ik heb zelf een jurkje uit 2021, die ik van het weekend weer een keer aan had en echt perfect! Het is wel idd met het ene jurkje beter als de andere. Ik kijk altijd bij de reviews daar staat vaak wel iets of het doorschijnend is😉

één maand geleden

Zalando & Bonprix! Bij die laatste wel rekening houden dat de wasmachine je kleding wat vervormt met de tijd (strakker of korter), maar de prijs is daar ook naar 😅.

één maand geleden

Ik vind van die overhemdjurkjes of overslagjurkjes nu heel fijn.

één maand geleden

Get drezzed

één maand geleden

Most wanted

één maand geleden

Ik zoek veel op Vinted naar wikkeljurkjes / omslagjurkjes / a-lijn. Ik heb veel leuke, en praktisch nieuwe, gescoord! Van H&M, Zara, colorful rebel, selected femme. Alle broeken zitten zooo akelig 😩

één maand geleden

Op ditislot.nl hebben ze hele leuke jurken! Ik had er voor de zwangerschap al flink wat jurken van, maar de meeste zijn supergoed door te dragen in de zwangerschap 🥰

één maand geleden

Reactie op 92kirsten

Ik zoek veel op Vinted naar wikkeljurkjes / omslagjurkjes / a-lijn. Ik heb ...
Dankje! Vinted zit ik ook veel op te kijken. Bestel je dan een maat groter al ? En ja broeken zitten akelig.. ik heb een flared van ambika besteld die kan mee rekken, maar vind die band op de buik zoooo akelig. Dus denk dat die blijft liggen tot na de zwangerschap 😅

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Op ditislot.nl hebben ze hele leuke jurken! Ik had er voor de zwangerschap ...
Dankje, ik zal eens kijken 😀

één maand geleden

Jurkjes.com

één maand geleden

Ik heb nu via Vinted van o.a. bonprix jurkjes gekocht met knoopjes. Dan kan ik het volgend jaar ook gebruiken voor borstvoeding

één maand geleden

Shein! :)

één maand geleden

Ik heb heel veel via vinted. Deze kun je daarna ook altijd weer aan. Gisteren gewinkeld en van het merk noppies hebben ze hele leuke jurken, rokken en wijde broeken. Ideaal heb er gelijk 2 meegenomen voor straks en daarna altijd leuk!

één maand geleden

Ik was gisteren bij de winkels, er is nu super veel zomer sale. Bij H&M twee hele leuke jurkjes gekocht, off shoulder en daarna a line, heerlijk voor onze vakantie in september!

één maand geleden

Heb zelf een paar wikkeljurkjes van de my jewellery die erg fijn zitten :) en van de only/vero moda heb ik er een met stretch stof

één maand geleden

Reactie op Yaartje

Dankje! Vinted zit ik ook veel op te kijken. Bestel je dan een maat groter ...
Ja ik val vaak een beetje tussen M en L in afhankelijk van het model. Maar met wikkeljurkjes koop ik dan maat L, omdat je door het wikkelen deze straks ook weer met een M aan kan.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Op ditislot.nl hebben ze hele leuke jurken! Ik had er voor de zwangerschap ...
Wow dit is leuk! Goede sale ook

één maand geleden

Reactie op amomisborn89

Wow dit is leuk! Goede sale ook
Ja klopt! Best vaak leuke acties ook, en vaak nieuwe artikelen. Echt een leuke winkel 😊