8 Reacties

2 maanden geleden

Nog nooit van gehoord? Wel dat je goed moet smeren tegen een zwangerschapsmasker.

2 maanden geleden

Volgends mij is dat idd ivm zwangerschapsmasker, maar ook dat je het niet te warm krijgt

2 maanden geleden

Ik ben 7 weekjes, en las idd dat je je lichaam niet moet oververhitten want dat kan risico's geven op afwijkingen of een miskraam, durf ook niet echt in de zon. Miss jezelf nat maken waardoor je niet over verhit?

2 maanden geleden

Ok ben even gaan googlen. Voor normaal in de zon lopen hoef je niet bang te zijn. De risico's komen als je uitgedroogd en oververhit raakt. Dus genoeg drinken, zonnebrand smeren en regelmatig koele plekjes opzoeken zodat je niet oververhit raak (maar doe je denk ik als je niet zwanger bent ook toch? Je merkt wel als het te warm voor je wordt) en je kan gewoon naar buiten hoor.

2 maanden geleden

Bedenk je ook dat mensen in Spanje en Griekenland (áltijd zon) ook kinderen krijgen 😉. Ze kunnen moeilijk 9 maanden binnen blijven. Het gaat niet per se om de zon, maar de hitte en mogelijke uitdroging. Zolang je je goed voelt, kun je prima in de zon zitten ☀️!

2 maanden geleden

Ik ben hier dus ook vandaag pas achtergekomen, gisteren echt van 10 tot 11 uur in de zon gelegen. Had het ook best warm, maar dacht hey nu het kan de Vit D oppikken. Maar vandaag lees ik inderdaad dat het slecht kan zijn voor het kind… en ben nu mega in paniek! 🥺

2 maanden geleden

Deze week twee keer op strand gelegen, af en aan onder de parasol en goed ingesmeerd. Voelde me er prima bij. Happy mommy happy baby. Veel water en vitamientjes en lekker zwemmen in de zee 🔥

2 maanden geleden

Ik hou niet van in de zon zitten dus dat scheelt. Warmte is aan mij niet besteed.