5 Reacties

2 maanden geleden

Je kleinte is nu nog heel klein en zit diep weg in je lichaam. Zou me geen zorgen maken. Maar je kan altijd even je verloskundige bellen voor geruststelling?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Je kleinte is nu nog heel klein en zit diep weg in je lichaam. Zou me geen ...
Bedankt voor je reactie. Heb haar een berichtje gestuurd inderdaad maar het antwoord zal voor morgen pas zijn vrees ik. Doet wel al minder pijn dus ik denk/hoop dat het zo fel pijn deed door de bandenpijn die ik vandaag al had..

2 maanden geleden

Ik denk ook niet dat het kwaad kan, het is nog zo klein en zit nog goed bescherm in de buik. Ik merk zelf ook dat mn buik wat gevoeliger is sinds ik zwanger ben. Mn man moet er ook niet teveel op leunen 😅 is direct erg gevoelig. Denk dat dat er dus een beetje bij hoort, en dus niet gek dat je het even goed voelt als er net in geleund is

2 maanden geleden

Lastig is dat hè, dan zijn die peuters nog best ruig 😔 Mijn zoontje is bovenop mijn buik gesprongen bij mijn tweede zwangerschap, mega druk om gemaakt, maar het is een gezond kindje van 1,5 jaar nu. Waarschijnlijk kan het geen kwaad, je kan er niks meer aan doen, maar prettig is anders 😉

2 maanden geleden

Je baby komt pas rond 12 weken boven je schaambot uit is mij altijd verteld door de verloskundige, dus kwaad kan het dan zeker niet. Anders heb ik hier echt een probleem, mijn zoontje is zo lomp dus heb al vaker zijn hele gewicht, een voet of arm in mijn buik gehad🥲 Ik maak me er niet zo’n zorgen om, volgens mij kan je buik prima teven een stootje, ook in een verder stadium