4 Reacties

4 maanden geleden

Wat is precies je vraag? De bekkenfysio helpt juist veel zwangeren en recent bevallen dames. Dat is hun expertise.

4 maanden geleden

Ik ben erg bang voor een miskraam. En het zijn best wat drukpunten die zij aanpakt. Dus vraag mij af of er meer mensen wel of niet gaan met een of ander reden.. het is inderdaad haar expertise, maar ze was niet zo duidelijk over zwangeren. Meer van ja er komen meer vrouwen langs die zwanger.. en ik ben nog pas zwanger (6+5)..

4 maanden geleden

Een bekkenfysio ziet juist heel veel zwangeren e.d. omdat veel vrouwen in de zwangerschap last krijgen van bekkenklachten. Dus je mag er vanuit gaan dat ze wel weet wat ze doet. En als je je toch niet 100 procent gerustgesteld voelt dan kun je je zorgen met haar bespreken toch?

4 maanden geleden

Ik ga ook naar de bekkenfysio voor een gespannen bekkenbodem. Maar tot nu toe doe ik eigenlijk vooral ademhalingsoefeningen om meer te ontspannen en er meer gevoel bij te krijgen of ik het aanspan. Heb de vorige keer wel verteld dat ik zwanger ben maar in mijn geval voorzie ik (vooralsnog) geen problemen. Kan me voorstellen dat het in jouw situatie wel anders is inderdaad.