12 Reacties

4 maanden geleden

Begrijpelijk maar het kan zeker nog goed komen. ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een keer wat bloedverlies. Helaas nu ook weer een keer gehad maar nadien niets meer. Dus hopen op het beste

4 maanden geleden

Hi! Ik voel je echt helemaal. Ben nu 4 weken zwanger, gisteren nog een 2-3 weken gehad met de test En vanmorgen ook lichtroze bij het afvegen. En verder wel krampen maar geen bloed meer. Ben zo gestresst nu. Sterkte jij ook

4 maanden geleden

Ik kan allen maar je onzekerheid delen.. Vandaag 5 weken, werk ook in de zorg en sinds een aantal uur bruine afscheiding. Zo begonnen mijn vorige miskramen ook. Bij m’n eerste kindje nooit gehad. Clear bleu geeft nu 1-2 weken aan, maar afgelopen donderdag nog 2-3.. De onzekerheid maakt je echt verdrietig. Ik hoop voor jou dat het goed gaat🙏🏼 Het kan alle kanten op inderdaad. Sterkte 🍀

4 maanden geleden

Met 4 weken kan het ook een innestelbloeding zijn toch? Zeker als het niet zo veel is. Succes in elk geval de komende tijd want 3 weken is zo wel echt heel lang 😥

4 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ook een stuk of 8druppels bruin bloedverlies in mijn slipje. Pas 3 juli echo... Ik heb verder geen krampen of iets. Ik was donderdag volgens clearblue 2-3 en vanochtend ook nog steeds 2-3. Laten we proberen positief te blijven!

4 maanden geleden

Helaas heeft vanacht het bloeden doorgezet.. dus het kan niet anders als een miskraam

4 maanden geleden

Sorry voor onsmakelijk foto dit was vanmorgen vroeg

4 maanden geleden

Nu is het bloeden bijna gestopt, ik twijfel heel erg of het een miskraam is of niet. Normale menstruatie heb ik veel extremer en voor een miskraam vind ik dit weinig bloed ook geen stolsels niks. Ik zit nu in week 5 over 2 weken pas echo ohh wat worden dit lange 2 weken

4 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Ik kan allen maar je onzekerheid delen.. Vandaag 5 weken, werk ook in de zo ...
Dat is ook even schrikken, heb je zoveel miskramen gehad dan? Sorry dat ik het vraag.

4 maanden geleden

Ik zou nog een test doen, kijken wat die aangeeft

4 maanden geleden

Reactie op Didido

Ik zou nog een test doen, kijken wat die aangeeft
Ik ga morgen een test halen, ik ben heel benieuwd

4 maanden geleden

Ik ga morgen een test halen, ik ben heel benieuwd
Hoe is het gegaan?