57 Reacties

3 maanden geleden

Ja! Hier ook zwanger van de derde:)

3 maanden geleden

Yes hier ook zwanger van de 3e.

3 maanden geleden

Zwanger (gepland) van de 3e 😍

3 maanden geleden

Yup 🙋🏼‍♀️ jongste is 5 en de oudste 7 jr. Dus het zal wel weer even wennen zijn!

3 maanden geleden

Ja ook zwanger van een 3e

3 maanden geleden

Ja, hier ook zwanger van de 3e 😊 Al 2 jongens die in februari 4 en 2 zijn!

3 maanden geleden

Reactie op Annnna86

Yup 🙋🏼‍♀️ jongste is 5 en de oudste 7 jr. Dus het zal wel weer even wenne ...
Hier ook zwanger van de 3e; jongste 5 (bijna 6) en oudste 6 (bijna 7). Erg spannend!

3 maanden geleden

Wij zijn ook zwanger van ons derde kindje. Oudste juli ‘21 en jongste juli ‘22.

3 maanden geleden

Reactie op grettel

Wat toevallig!😂 Mijn dochter is ook net drie, 21.05.21 en zoontje 18m van 12.12.22

3 maanden geleden

Hier ook voor de 3e! Onze eerste is 2,5 en de ander 7 maand , mooie snelle verrassing voor ons🍀 hopen op een goede mooie zwangerschap ❤️💙💗

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3de ❤️ nu bijna 8 weken 🥰 oudste is bijna 3j (juli '21) en jongste is 1,5j (dec '22). Zwangerschap was geplad en vinden het super spannend. We hebben al 2 jongens dus zijn benieuwd naar het geslacht 🤭

3 maanden geleden

Yes zwanger van een derde! Woooow derde!! Mega onverwachts met een meisje van 2,5 en baby van 9 maanden!

3 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Hier ook voor de 3e! Onze eerste is 2,5 en de ander 7 maand , mooie snelle ...
Hihi we zitten in hetzelfde schuitje! Wennen hè..

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de derde! Vanaf november wel 3 miskramen gehad dus hoop dat deze blijft plakken, de wens is zo groot voor nog een kindje in ons gezin. Oudste dochter is 5 jongste is 4

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e ongepland. Oudste dochter is 7, jongste nu 14 maanden en ongeveer 7 weken zwanger. Ik was ook even in shock, maar we hebben er goed over gepraat en we gaan er 100% voor. Toch vind ik het nog wat onwerkelijk tot ik de eerste echo met hartactiviteit heb gehoord denk ik.

3 maanden geleden

Hee hee Hier ook zwanger van nummertje 3 🥰🧸🤎 wel gepland naar sneller zwanger dan verwacht 🤭 maar zo welkom ❤️

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van nummer 3, vandaag 5+6 dagen😍

3 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Totaal niet gepland en door de spiraal heen dus wij waren compleet in shock. Alles van babyspullen ook al een tijd weg gedaan maar na een paar dagen begint het langzaam in te dalen en gaan we ervoor. Maar wat is dit weer spannend die eerste weken! 2,5 week wachten op een echo duurt een eeuwigheid... hoe ervaren jullie het ?

3 maanden geleden

Reactie op Carol1708

Hier ook zwanger van de 3e. Totaal niet gepland en door de spiraal heen dus ...
Hier ook zwanger van de 3e ook door de spiraal heen. Gister er achter gekomen en gelijk een echo gehad! Omdat er verdenking was van buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Hebben een Zoon van 4 en dochter van net 2. Meeste baby spullen ook al weg gedaan! Slaapkamer te weinig. Het moet nog even landen, maar het gaat vast goed komen.

3 maanden geleden

Ja, ook zwanger van de derde. De oudste is 5 en de jongste 3