57 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook van de 3! Dochter van net 7 en zoon van net 5 jaar!

2 maanden geleden

Hier ook de 3de! Niet gepland😅 we hebben al 2 zoontjes van 3.5 en 9 maanden. Soms slaat de paniek toe als ik bedenk hoe ik dit ga doen😂 onze jongens zijn vrij druk 🙈 aan de andere kant lijkt het mij ook heel leuk

2 maanden geleden

Hier ook de derde een dochter van 4 en eentje van 1. Heel erg gepland Vorige week een echo gehad (vroeg) en mogelijk was er nog een tweede gezien. Hopelijk morgen meer duidelijkheid

2 maanden geleden

Hier 3 kids en zwanger van de vierde komt allemaal op zijn pootjes terecht hoor. Vond zelf de overgang van 2 naar 3 minder lastig dan van 1 naar 2 😊

2 maanden geleden

Wat leuk! Zoveel mama’s zwanger van hun 3e (of meer) kindjes. Ik ben ook zwanger van de derde. Iets sneller dan verwacht aangezien de eerste nu 4 is en de jongste bijna 9 maand. (We hebben lang gedaan over de tweede).. spannend weer maar ook zo bekend allemaal nog

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Hier 3 kids en zwanger van de vierde komt allemaal op zijn pootjes terecht ...
Thanks, dit moest ik even horen 😜

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

Hier ook de derde een dochter van 4 en eentje van 1. Heel erg gepland Vorig ...
Spannend zeg!

2 maanden geleden

Vanmiddag echo gehad voor meer duidelijkheid. Het is er eentje en alles zag er keurig netjes uit! 6+3 weken

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal meiden❤️ hier ook zwanger van de 3e! 1 van 2.5 en in mooie * :)

2 maanden geleden

Jup , ook zwanger van de derde ♡ We hebben nu 2 jongens . We zijn benieuwd of ze er een broertje of zusje bij krijgen

2 maanden geleden

Reactie op Astridddd

Jup , ook zwanger van de derde ♡ We hebben nu 2 jongens . We zijn benieuwd ...
Zou je het willen weten? Bij beide jongens wist ik het, ook zelf gezien😅 dit keer willen we eens ervaren hoe het is het niet te weten

2 maanden geleden

Reactie op Astridddd

Jup , ook zwanger van de derde ♡ We hebben nu 2 jongens . We zijn benieuwd ...
Hier hetzelfde alleen 2 meiden. Zou me niks verbazen als dit weer een meid gaat worden (arme papa😂)

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

Hier hetzelfde alleen 2 meiden. Zou me niks verbazen als dit weer een meid ...
Hier ook 2 meiden en zelfde gevoel 😂 ook net zo welkom trouwens

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e! Oudste is van februari '22 jongste juni '23. Nu weer in februari uitgerekend

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van de 3e. Niet gepland. Heb een zoontje van net 3 en een dochter van 12 weken en nu alweer 6 weken zwanger🙈 De eerste 2 hebben gekregen via lange fertitilieits trajecten, dus deze zwangerschap komt als een complete verrassing en ben er nog van in shock