5 Reacties

één maand geleden

Ik ga altijd rond 21/21:30 naar boven en laat mn telefoon beneden, lees dan in bed nog paar hoofdstukken en val dan eigenlijk altijd heel makkelijk in slaap. Als ik op telefoon zit of serie kijk slaap ik ook slechter in dus mss is dat iets wat je kunt proberen

één maand geleden

Ik snap dat je moet bent als je al 16 maanden zwanger bent hahaha. Maar ik ben ook moe hoor. Heel erg moe. Ik slaap elke dag wanneer mijn zoontje ook overdag slaapt. Ik weet echt niet hoe ik vanaf donderdag weer moet werken. Mijn ijzer is ook laag. Het wordt wat. Maar ik wil echt niet ziek blijven tot mijn bevalling.

één maand geleden

11-15 maanden is super pittig! Ik heb n zoontje van dik 2 en ik ga elke avond 9u naar bed en as ik niet werk slaap ik en deel van het middag dutje mee. Even proberen om een stuk eerder naar bed te gaan? Zou in ieder geval geen tv of scherm meer kijken na 8u, helpt ontzettend

één maand geleden

16 maanden zwanger hahaha het ideeee al 😂

één maand geleden

Reactie op Margriet96

16 maanden zwanger hahaha het ideeee al 😂
Om van te huilen 😂🫢 Vind 9 maanden al lang duren! Hier ben ik overigens 17 weken zwanger vandaag en sinds deze week doe ik elke middag weer een dutje vanwege de vermoeidheid. Zou eigenlijk morgen weer naar kantoor gaan (was ziekgemeld door HG), maar zie daar door de vermoeidheid nu enorm tegenop!