13 Reacties

2 maanden geleden

Hoii, ben zwanger van de tweede en bij beide zwangerschappen echt geen echte typische klachten gehad in het begin. Mijn eerste zwangerschap is super goed verlopen en afgelopen week een goede echo gehad!

2 maanden geleden

Symptomen zeggen niks over je zwangerschap. Ik ben 9.2 weken en heb 0 symptomen tot nu toe. Ik heb al 2 mooie echo's gehad waarvan op 1tje de kleine al aan het bewegen was. Ik merk zelf dat op dit forum symptomen erg worden benadrukt, terwijl er genoeg zwangere vrouwen zijn die geen symptomen ervaren en bevallen van een kerngezonde baby!😘

2 maanden geleden

En zover ik lees ervaar je wel degelijk symptomen. Het valt mij op dat veel vrouwen een beetje in hun achterhoofd hebben dat ze perse ziek zwak en misselijk moeten zijn willen ze geloven dat ze zwanger zijn en het goed gaat met het kindje, maar ook wanneer je kotsmisselijk bent kan het zijn dat je een miskraam hebt... dit zegt dus echt helemaal niks over de gezondheid van je baby🙃❤️

2 maanden geleden

Reactie op Bijtje98

Hoii, ben zwanger van de tweede en bij beide zwangerschappen echt geen echt ...
Ohhh wat goed om te horen en wat fijn dat het goed bij jou!!❤️

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

En zover ik lees ervaar je wel degelijk symptomen. Het valt mij op dat veel ...
Wat fijn je reactie! Ik maak me daar idd zorgen over omdat ik niet ziek zwak misselijk ben en dat wel een beetje het standaard beeld van zwanger zijn is. En de symptomen zijn er machten omdat ik me er zo op focus om iets te willen voelen als een soort bevestiging.

2 maanden geleden

Maak je niet druk. Ik ben 7+2 herken me in je lichte klachten. Gister 1e echo gejaf en een goed kloppend hartje re zien😀 is mjjn 2e zwanherschap bij dr eerste kwamen de klachten pas rond week 9-12. So no worrys🥰

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Wat fijn je reactie! Ik maak me daar idd zorgen over omdat ik niet ziek zwa ...
Ik begrijp je volledig, maar probeer echt om jezelf niet gek te laten maken door verhalen van anderen. Dames die doodziek zijn schrijven hier eerder over als dames die nergens last van hebben😉❤️ je leest ook veel meer verhalen over dingen die misgaan als positieve verhalen, dat moet je echt in je achterhoofd houden schat! Geniet van je zwangerschap😊

2 maanden geleden

Reactie op FB89

Maak je niet druk. Ik ben 7+2 herken me in je lichte klachten. Gister 1e e ...
Wat goed! Wat fijn dat het goed met je gaat!

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik begrijp je volledig, maar probeer echt om jezelf niet gek te laten maken ...
Ja en dat moet ik inderdaad proberen te onthouden ja! Lief van je!❤️😘

2 maanden geleden

Hi! Geen symptomen zeggen niks, ik kwam er bij mijn zoontje pas bij 7+3 achter door een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoonnwas na een eerdere miskraam en uitblijvende menstruatie. Totaaal geen symptomen gehad voor die tijd, helemaal niks gemerkt. Dit is mijn 4e zwangerschap en de eerste keer dat ik echt duidelijke symptomen heb en kwamen ook pas later op. Het zegt dus echt niks. Je lichaam kan er gewoon tot dus ver goed mee om gaan. Die symptomen kunnen ineens toch opkomen of het blijft je bespaart! Maar de symptomen die je benoemt kunnen allemaal wel zwangerschap gerelateerd zijn en telt net zo hard mee.

2 maanden geleden

Hey, ik snap jou heel goed. Ik heb twee dochters. Van de oudste alle symptomen en van de tweede helemaal niets. En nu veel bandenpijn in de avond, gevoelige borsten, weeïg, veel plassen. Zo zie je dat het eigenlijk niet altijd wat zegt! Ik zou me er niet druk om maken hoor!❤️

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn hele eerste zwangerschap zo goed als geen kwaaltjes gehad. Soms ‘s nachts wat honger en op een gegeven moment voelde ik de baby bewegen, maar verder helemaal niks. Ik ben de zwangerschap daardoor fluitend doorgekomen, dus probeer ervan te genieten ☺️ Als je wel kwaaltjes ervaart kan het ook misgaan, dus het is niet per se een bevestiging dat het goed gaat. De kwaaltjes in dit stadium komen met name door het HCG en als je een positieve zwangerschapstest hebt, heb je gewoon HCG in je bloed.

2 maanden geleden

Ja hier eentje die geen klachten heeft op gevoelige borsten en wat krampjes van de baarmoeder na, ik heb al 3 kids en ben nu voor de 5 x zwanger hiervoor een miskraam gehad. Ik herken mij in je verhaal zelf ook zenuwachtig omdat ik amper het gevoel heb zwanger te zijn ook mooie oplopende testen gehad en maandag een vroege echo gehad ik dacht zelf 5,6 te zijn maar was 5,2 of 5,3 het zat iig in de baarmoeder volgende x de 11 de hoop ik dat het hartje klopt 🙏🙌🙌 Ik duim voor jou eerste echo je hoeft dus echt geen klachten te hebben hoor 😘