7 Reacties

17 dagen geleden

Ik maak wel eens een wrap met sla, ei, paprika,avocado,bacon,gewoon beleg, kipstukjes, augurk net wat je allemaal lekker vind.. lekker mixen die handel een sausje erop in aluminium avondje tevore de koelkast in dan blijf het wat langer koel in de tas.. vult altijd wel goed en niet te zwaar op de maag.. stuk fruit erbij. Of groente crackers met beleg.. misschien heb je hier al iets aan

17 dagen geleden

Brood

17 dagen geleden

(Volkoren) Brood met beleg?😬 Waarom is dit geen optie?

17 dagen geleden

Is het een optie om die grote bak te sla te verdelen in kleinere bakjes? Wellicht dat je het dan wel makkelijker in porties kan eten?

17 dagen geleden

Omelet met gebakken gerookte zalm doe ik vaak. En salades of gewoon een bakje rauwkost (komkommer, tomaat, paprika, worteltjes). Noten inderdaad. Havermout-banaankoekjes bakken en die meenemen, ook heel lekker en voedzaam. Banaan-ei pannenkoeken met blauwe bessen en kokos. Allemaal even lekker 😄

17 dagen geleden

Ik heb een metalen pot voor yoghurt met fruit en granola. Ik doe een laboratorium opleiding en eet geen dingen zoals sla of rouwe spinazie omdat daar vaak bacteriën inzitten. Ik eet ook niet de broodjes uit de kantine, volgens de HACCP hoeft er bij een kantine geen tijd aangegeven te zij wanneer ze gemaakt zijn. Ik laat op school een bolletje kaas maken met augurk of appelstroop, en ze hebben verse soep staan. Ook fruit is te krijgen. Maar ik ben dan ook heel erg voorzichtig met eten, misschien iets te!

17 dagen geleden

Als je moeite hebt met stoppen en dan dus niets meer over hebt voor de andere momenten dan zou ik zorgen dat je een wat grotere hoeveelheid klaarmaakt voor de middag en dan in kleinere doosjes jouw tussentijdse snacks. Qua recepten kan je eens kijken naar wat je allemaal kan maken met havermout ( pap, koekjes,..). Ook heel lekker zijn toastjes met avocado en een plakje oude kaas. Misschien iets minder gezond maar wel heel makkelijk en lekker is een koude pasta salade bijvoorbeeld spirelli met fijngesneden groentjes, stukjes kip en een dressing. Je zou ook koude pasta met (zelfgemaakte) pesto en extra pijnboompitten erover.