5 Reacties

8 dagen geleden

Ja had hier al vrij vroeg last van. Ik zou toch naar een manueel of chiropractor gaan. Dan wordt het wel zelf betalen maar bij mij hielpen 2 behandelingen al gigantisch

8 dagen geleden

Oeff toch misschien overleggen met de fysio hoe of wat. Ik heb precies hetzelfde en kan pas de 18e bij de manueel therapeut terecht ( na bijna een maand wachten) . Ondertussen alles op eigen tempo doen en rustig aan doen. Maar kreeg wel te horen van vriendinnen die zwanger zijn geweest dat je er niet lang mee moet wachten omdat je anders na je bevalling ook nog lang met klachten kan lopen enzovoort.

7 dagen geleden

Ik had dit ook al vrij vroeg, en ben toen begonnen met chiropractor en dit helpt mij nu nog steeds erg goed. En daarbij ook gewoon genoeg rust nemen en niet te gek doen op een dag.

7 dagen geleden

Ik heb dit beide zwangerschappen gehad en ik was er na 2 behandelingen bij een speciale bekkenbodemfysio vanaf. Zij gaf mij tevens oefeningen mee naar huis die mij heel goed helpen. De oefeningen zorgen er voor dat de bekken weer symmetrisch gaan bewegen want de ischias klachten komen voort uit een toename van Relaxine en het iets sneller bewegen van een zijde van de bekkenkant.

7 dagen geleden

Op een tennisbal liggen op je rug; tennisbal onder je bil en dan je heupen draaien.