12 Reacties

2 maanden geleden

vandaag 8+3 en zo misselijk heel de dag aan t braken 🤢

2 maanden geleden

Dat had ik met die termijn ook. Is zeker normaal. Nu helaas wel elke dag misselijk.

2 maanden geleden

Okee, ja ik vind het allemaal erg spannend. Het is ons eerste kindje en gisteren en vandaag eig geen klachten 🙈 vraag me dan af of het normaal is. Vorige week wel misselijk en kramp aanvallen van zo’n 15 minuten op verschillende tijdstippen maar verder niet echt op iets pijnlijke borsten na 😁

2 maanden geleden

Ik heb gevoelige borsten, extra vermoeidheid en extreme honger verder is mijn zonneallergie flink verergerd dus buiten lopen is nu echt niet grappig. Verder weinig klachten 😄

2 maanden geleden

Ik heb puistjes in mijn gezicht moet meer plassen af en toe krampjes en pijnlijke borsten het laatste wel vaak met vlagen

2 maanden geleden

Jaa moet trouwens ook zeggen dat ik soort spierpijn naar mijn oksels heb? Herkent iemand dit?🙈

2 maanden geleden

Bij mij wisselt het soms ook, eigenlijk per dag wel. Het ligt wel echt aan de hoeveelheid die ik slaap (meer=me beter voelen). Het gekke is dat ik de zwangerschap soms meer “in mijn hoofd” dan in mijn lijf voel, kan het niet uitleggen, maar door alle hormonen voel ik me soms zo raar.. meer mensen die dit herkennen? 😂

2 maanden geleden

Reactie op SM96

Jaa moet trouwens ook zeggen dat ik soort spierpijn naar mijn oksels heb? H ...
Jup, dat zijn de spieren van je borsten 😂 die lopen naar je oksels. Heel logisch eigenlijk dat je daar last hebt!

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Bij mij wisselt het soms ook, eigenlijk per dag wel. Het ligt wel echt aan ...
Ja snap precies wat je bedoeld 🙈

2 maanden geleden

Reactie op SM96

Ja snap precies wat je bedoeld 🙈
Hoe ervaar jij dat dan?

2 maanden geleden

Bij week 5 had ik last van kokhalzen en aventoe is overgeven. Maar ik was vanaf week 6 zwaar misselijk elke dag, kon amper eten en had hele dag last van maagzuur en krampen. Nu heb ik dat ik elke ochtend 1 keer overgeef en aventoe een gevoellige maag heb, maar ik kan weer eten en drinken zoals normaal , zo goed als. Nu ben ik 9+3 ondertussen.

2 maanden geleden

Hallo dames! Ik ben nu 6 weken en 3 dagen, na een icsi traject. Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo! Ik heb sinds vandaag stukje onder m’n navel op 1 plekje steeds steekjes en een soort schrapend gevoel. Kan het niet zo goed omschrijven. Voelt niet als kramp ofzo. En het is echt op 1 plekje steeds. Weet iemand of dit erg is?