29 Reacties

13 dagen geleden

Wat vervelend! Ik koop mijn kleding bij de only en Vero moda hebben beiden maternity lijn. Ik vind het zelf totaal niet tuttig

13 dagen geleden

Ik herken je probleem. In huis draag ik nu onderstaande broek veel. Ga hem van de week halen in een maatje groter. Voorheen sliep ik altijd in deze, maar nu met 20 weken zit hij op zijn strakst bij mn buik. https://www.decathlon.nl/p/yogabroek-katoen-dames-zwart-grijs/_/R-p-308789?mc=8574056&c=ZWART_GRIJS&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwx4O4BhAnEiwA42SbVL7G30sVtUtIrWbOnJlZ5-FKhKbGIPSJaYrnnARJxVcth99lM5WcXhoC6IwQAvD_BwE&utm_campaign=nl_t-perf_ct-pmax_n-fitness_ts-na_f-cv_o-roas_pt-pb_&utm_medium=cpc&utm_source=google

13 dagen geleden

Ik herken je probleem ! Ik heb hetzelfde. Dit is mijn eerste zwangerschap en als ik wat strakkere kleding aan wil doen lijk ik dik, omdat het een awkward fase is haha. Ik doe nu meer comfy setjes aan die wat wijder zijn, zodat ik mezelf wel mooi voel.

13 dagen geleden

Ik heb nu zwangerschapsroklen, waar ik dan mijn eigen blousjes/truien op draag die ik naar binnen vouw, super fijn! Gewoon zwarte, dus alles past erop ook. Ik ben zelf daarnaast wel heel erg van de jurkjes. En heb toevallig 1 passende zwangerschapsjeans bij Prenatal gevonden maar ding zakt wel continue af🥲

13 dagen geleden

Reactie op LV00

Ik heb nu zwangerschapsroklen, waar ik dan mijn eigen blousjes/truien op dr ...
Heb je trouwens aleens flared broeken geprobeerd? (In een grotere maat bijvoorbeeld)

13 dagen geleden

Ik herken het heel erg, ik merk dat ik vooral rokken en jurken fijn vind. Deze rok is echt mijn livesafer haha: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1084108009.html Blouses, truien alles kan erop 😊

13 dagen geleden

Reactie op LV00

Heb je trouwens aleens flared broeken geprobeerd? (In een grotere maat bijv ...
Of wat vind je bijvoorbeeld van dit soort jurken: https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-jurk-paoli-dark-olive-2090411-p981.html Daarbij nog een tip: kwa jurkjes als het van die stretch stofjes zijn, hoef je niet eens perse zwangerschapsjurken te kopen. Ik heb hier thuis jurken van jurkjes.com bijvoorbeeld die ik mijn hele vorige zwangerschap gedragen zijn omdat ze zó goed mee stretchen. Het blijft er mooi uit zien want heb ze afgelopen winter ook gedragen toen ik niet zwanger was

13 dagen geleden

En pps. Laatste tip: accentueer juíst je buik! Dan ziet het er mooier vind ik zelf, omdat je dan je buik met zelfvertrouwen draagt! Ik heb ook weleens kleren gehad waarbij ik me dus echt al dikker voelde, en ik dan reacties kreeg als; je ziet nog bijna niks. Nu ik juist de strakkere kleding draag en de buik ermee accentueer krijg ik leukere reacties!

13 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Ik herken het heel erg, ik merk dat ik vooral rokken en jurken fijn vind. ...
Die heb ik ook! Met bijbehorende trui, super blij mee!

13 dagen geleden

Reactie op YH89

Die heb ik ook! Met bijbehorende trui, super blij mee!
Ja chill hè. Heb m nu in donkergrijs maar ga de zwarte denk ik ook nog halen. Daar past helemaal alles op.

12 dagen geleden

Reactie op YaVa

Reacties*

12 dagen geleden

Reactie op YaVa

Reacties*
Hier ging even wat mis, maar ik zei: bedankt voor de handige en lieve reacties, daar kan ik wel wat mee!

12 dagen geleden

Snap het helemaal! Ben zelf ook niet van het tuttige en draag niet zo snel jurkjes of rokken. Het was bij mij ook een lange zoektocht en veel bestellingen verder, maar uiteindelijk vind ik deze spijkerbroeken van de h&m heeeel fijn, zakt ook echt niet af: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0946613025.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Ladies_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG06ANW3AA213&utm_term=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6oi4BhD1ARIsAL6pox0bZXaCuTYGtfVhvr-Djzwf0BoK1RF5coAa14BMdIohnXqR8nTDHyEaArGiEALw_wcB En deze broek van vero moda zit ook heerlijk, staat ook super leuk met sneakers en een trui en toch wel netjes(lijkt op de foto heel kort maar dat valt mee); https://www.veromoda.com/nl-nl/product/20018254_2161/flared-fit-broeken?utm_medium=email&utm_source=transactional&utm_campaign=OrderConfirmation

12 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Snap het helemaal! Ben zelf ook niet van het tuttige en draag niet zo snel ...
Die broek van de H&M heb ik ook 2, maar komen heel snel gaatjes in de band bij mij.. Vooral bij de aanhechting van de spijkerstof en bij mij zakt deze echt nog steeds af. Ik ben nu 20 weken en heb toch best al een buik 😅

12 dagen geleden

Boven die zwarte hoge broek draag ik overigens gewone truitjes/shirtjes, zo komt je buik en lichaam er ook mooier in uit dan dat je wat langers eroverheen aantrekt

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Die broek van de H&M heb ik ook 2, maar komen heel snel gaatjes in de b ...
Oh dat is balen!😅 Zo zie je maar weer dat het voor iedereen weer een stuggle is haha

12 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Ik herken het heel erg, ik merk dat ik vooral rokken en jurken fijn vind. ...
Deze wil ik nog wel proberen! Ik heb in het begin rokken aangehad maar voelde me vooral dik omdat je mijn buik nog niet goed zag en ik heb van mezelf gewoon brede heupen. Dus vond dit er niet mooi uit zien 🙈

12 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Oh dat is balen!😅 Zo zie je maar weer dat het voor iedereen weer een stugg ...
Ja klopt! Ik had ze toen afgeprijsd en voor werk vind ik ze prima. Dan maar paar keer omhoog trekken hoor 🤣. Van noppies heb ik 2 broeken en die vind ik wel fijn! Vind ik me buik ook mooi in uitkomen haha

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Die broek van de H&M heb ik ook 2, maar komen heel snel gaatjes in de b ...
Vind tot nu toe alle zwangerschapsbroeken verschrikkelijk. Alles zakt af haha

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Deze wil ik nog wel proberen! Ik heb in het begin rokken aangehad maar voel ...
Jaa dat had ik eerder ook, nu met n duidelijke buik ben ik er heel blij mee!