29 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Jaa dat had ik eerder ook, nu met n duidelijke buik ben ik er heel blij mee ...
Oohh ben zo benieuwd! Maar je hebt er dan ook een panty onder straks denk ik? Omdat het steeds kouder wordt. Deze ook van de H&M of een ander fijn merk gevonden? Ik ben nog wel zoekende hoor, heb een hele mooie jurk gezien voor ons geregistreerd partnerschap maar €60 en ergens vind ik dat te duur. Zou hem ook aan kunnen doen met mijn babyshower in januari. Maar vind al snel een vestje of een trui erover zo oudbollig ogen 🤣

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Oohh ben zo benieuwd! Maar je hebt er dan ook een panty onder straks denk i ...
Hema maternity pantys! Die van de H&M zakken af en ik houd van dunne panty's dus 30 denier.

12 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Vind tot nu toe alle zwangerschapsbroeken verschrikkelijk. Alles zakt af ha ...
I feel ya haha! Ik kon vanaf het begin mijn eigen broeken al niet met aan. Toen van de H&M pantalons gekocht, zodra die niet meer lekker zaten voelde ik me echt vervelend gewoon. Niks zat lekker of zag er mooi uit.. Toen kwam ik bij de prenatal zelf zo’n joggingbroek pantalon tegen. Nou werkelijk bij deze heb ik echt gezweerd met warmere dagen! Zoooo die zit gewoon als een pyjamabroek, echt fantastisch 🤣. Met koordje dus je kan hem aantrekken. Zelfs mijn bekken fysio zei wat een lekkere broek! Ik zei ja misschien knip ik de band er wel uit en ga ik ze zo dragen na de zwangerschap 🤣

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

I feel ya haha! Ik kon vanaf het begin mijn eigen broeken al niet met aan. ...
Oooh ik had dat probleem ook al zo snel! Is die broek nog te vinden bij de prenatal? Klinkt alsof ie heel lekker zit hahaha.

12 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Oooh ik had dat probleem ook al zo snel! Is die broek nog te vinden bij d ...
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/ Deze is het! Dacht dat je van 7-27 oktober extra korting kreeg als je met de mega mazzel dagen iets besteld had!

12 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/ D ...
Je kreeg inderdaad bij iedere aankoop een 15% kortingscode op fashion in de mail. Daardoor heb ik nu 2 barcodes die ik niet zal gebruiken. Mocht er iemand zijn die hier gebruik van wil maken: stuur even een berichtje privé 😁