9 Reacties

één maand geleden

Oh! Heb gisteren bij de zwangerschap cursus op zo een bal gezeten, direct besteld!! Wat een verlichting

één maand geleden

Reactie op beau07

Oh! Heb gisteren bij de zwangerschap cursus op zo een bal gezeten, direct b ...
Oh wat fijn!! Hoeveel weken zwanger ben je nu?

één maand geleden

Ik heb die echt pas na de 34 weken gebruikt, toen zat ik niet meer altijd even lekker op de bank, op die bal wel prima!

één maand geleden

Reactie op zoke

Oh wat fijn!! Hoeveel weken zwanger ben je nu?
Bijna 21, zit altijd wel onderuit gezakt op de bank. Dus de bal verlicht vooral mijn rug, heb ook al een flinke buik en 15 kg aangekomen.. dat merk ik wel

één maand geleden

Ik zit vanaf week 10 al regelmatig op zo’n bal ivm bekkenklachten. Die had ik nog van mijn vorige zwangerschap. Heel fijn! Bij de decathlon heb je ze goedkoop 😊

één maand geleden

Met mijn vorige zwangerschap hadden ze deze bij de sportfysiotherapie. Ik kreeg de tip deze te gebruiken omdat ik niet meer op de apparaten paste. Nou, ik heb er gelijk 1 voor thuis besteld! Was het enige dat ik nog kon doen bij de fysio. Dus vanaf toen verder this mijn oefeningen gedaan. Hij ligt nu standaard in de woonkamer in de weg te liggen. Maar ik zal hem ook weer gaan gebruiken. Heel fijn voor je onderrug!! En op YouTube vind je ook speciale oefeningen er voor

één maand geleden

Ik gebruik m dit keer all heel vroeg. Ook wel omdat ik m nog had liggen van vorige keer. Maar vind het heel fijn. Ook on oefeningen mee te doen. Gewoon van Decathlon

één maand geleden

Ik heb die in mijn vorige zwangerschap gebruikt vanaf een week of 30, en tijdens de bevalling was dat ding echt mijn redding! Erop zitten, eroverheen hangen, erop leunen tijdens een wee, topding. Hij is nu leeg, maar ik ga hem rond de 30 weken weer opblazen!

één maand geleden

Ik heb een "officiële" werkzitbal voor op werk ivm bekkenklachten. Die heeft een stofje eromheen, rolt niet weg en een handvat als je hem moet verplaatsten. Gebruik hem nu ruim een jaar en erg blij mee. Werk heeft hem vergoed (€70) en grote kans dat ze dat bij jullie ook doen als je ook maar iets van last hebt van staan/zitten tijdens of na je zwangerschap. Als je op bol.com zoekt op werkzitbal zie je er genoeg, heb zelf die van dynaseat