12 Reacties

15 dagen geleden

Vorige zwangerschap gezwommen en raad het zeker aan! Vond het heerlijk. Naarmate je buik groeit en zwaarder wordt is het fijn als je buik even gewichtloos is in het water.

15 dagen geleden

Mijn zwembad heeft geen speciaal zwangerschaps zwemmen, maar ik probeer 1x in de week baantjes te zwemmen. Ik let wel altijd op dat ik kleine snacks mee heb, omdat zwemmen best wat energie kost. Ik ben nu 16 weken. Ik merk dat ik soms een uur kan zwemmen en op andere momenten maar de helft ofzo. Maar ik vind zwemmen echt best heel fijn tot nu toe!

15 dagen geleden

Ik ga straks ook naar zwangerschapszwemmen, ik zwem nu nog 1x in week in het buitenbad baantjes. Als die dicht gaat ga ik over op zwangerschapszwemmen. Verder tennis ik nu nog, tot het niet meer gaat en dan ga ik naar Zwangerfit.

14 dagen geleden

Zwemmen is echt heeeerlijk en kan je de hele zwangerschap doen! In het water is je buik zoveel minder zwaar (lekker op het eind), dus het is echt een soort tot rust komen terwijl je aan het bewegen bent. Ik ga het nu ook weer oppakken!

11 dagen geleden

Zwemmen is hier om 18 en onhandig met peuter, maar lijkt mij heerlijk. Wekelijks Mom in balance, zwangerschapsyoga en veel wandelen. Af en toe Pilates

11 dagen geleden

Deze week ben ik gestart met zwangerschapszwemmen, echt een aanrader! En het is goed vol te houden tot het einde van je zwangerschap.

11 dagen geleden

Ik ben een (para) wedstrijdzwemmers. Voor de zwangerschap zwom ik 6 tot 8 uur per week. Nu nog maar 3 uur per week. Daarnaast geef ik een uur yoga, en volg ik het basic fit programma voor zwangeren. Deze vind ik best pittig.

11 dagen geleden

Ik ben nog heel erg zoekende, ik doe vechtsport en krijg eigenlijk een volledig aangepast solo programma van mijn trainer (veel trojan sets en veel isometrische oefeningen) hartstikke lief natuurlijk , want het reguliere programma bestaat uit elkaar op de grond werken, wurgen/defense against strangling , knife attacks, kicks, punches en jabs.. dat soort zaken doe ik nu niet,maar ik vraag me af of ik dit vol kan houden. Maar bij de locale zwangerschaps gym kwam ik in een wereld van roddel tantes en mensen die al klagen bij een paar squats.. erg lastig, want dat lijkt me wel verstandig maar dood en doodsaai.

10 dagen geleden

Iedereen bedankt voor de reacties!😇 Ik heb afgelopen weekend voor het eerst gezwommen, en het was echt heerlijk! Ik ga het sowieso iedere week doen! 🥰

10 dagen geleden

Zwemmen is top! Ik ben een fanatieke banenzwemmer en zwem nu met mijn zwangerschap nog 2x per week vrij intensief. Nu met 15 weken zwem ik bijna iedereen er nog uit qua snelheid, benieuwd hoe lang ik dat volhou haha 😂. Dit combineer ik met 2x per week krachttraining bij een personal trainer, waar ik nu vooral focus op het sterk houden van alle spieren rondom bekken/rug/bovenbenen om zo goed mogelijk de zwangerschap en bevalling door te komen.

10 dagen geleden

Mamabootcamp ben ik mee begonnen! Super leuk en ik ontmoet dames in real life die net een baby'tje hebben of nog zwanger zijn. Lekker gezelligheid en trainen! Daarnaast doe ik thuis aerobics