19 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb vandaag dit boek bij de prenatal toevallig gekocht.

4 maanden geleden

Zie foto 😉

4 maanden geleden

Beppie! Iets prijziger maar super uitgebreid en echt leuke vragen niet steeds hetzelfde. Heb ik de 1e keer ook gebruikt

4 maanden geleden

Ik was ook al aan het kijken naar een leuk boekje, maar ik kan eigenlijk niks vinden wat ik zelf ook leuk vind. Dus besloten om zelf maar een boekje te maken via Canva.

4 maanden geleden

Ik heb nu deze 2 boeken, bovenste boek gaat vooral veel over de baby en onderzoeken etc. Onderste gaat vooral echt om hoe je denkt en hoe je je voelt wat je wensen zijn etc. Ik vind beide boeken heel fijn om lekker in te schrijven😊

4 maanden geleden

Ik heb een hele mooie bij de wibra gekocht! Ben nu niet in de gelegenheid om een foto te maken

4 maanden geleden

Ik heb het boek van birthlines, echt mega tevreden over. Alles staat daar in voor het hele eerste jaar. Hij is wel prijzig, maar los alle boeken kopen is ook prijzig denk ik 😅

4 maanden geleden

Ik heb deze , vind het super leuk en is ook voor alleen staande mama’s (dat word ik) 😃

4 maanden geleden

Ik maak er zelf eentje bij Albelli. Wij hebben daar ook een boek bijgehouden voor ons fertiliteitstraject en nu dus voor de 9 maanden en daarna willen we ook ieder jaar zn boek maken voor ons kindje. Zo heb je uiteindelijk een hele mooie collectie.

4 maanden geleden

Ik vond deze heel mooi en goede vragen erin!

4 maanden geleden

Reactie op Eliwi

Ik vond deze heel mooi en goede vragen erin!
Waar is deze van? Ik kan hem niet vinden🥰

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik heb een hele mooie bij de wibra gekocht! Ben nu niet in de gelegenheid o ...
Voorbeeld van de binnenkant

4 maanden geleden

Ik heb deze van Dandelien. Vind hem heel fijn omdat er heeel veel schrijfruimte en per week een paar vragen maar vooral dus eigen ruimte voor fotos of tekst. Ook zitten er wat ayurvedische tips in het boek. Het is lekker stevig en mooi afgewerkt.

4 maanden geleden

Ik heb zowel bij mijn vorige zwangerschap een boek van studio ins en outs en zeer tevreden over

4 maanden geleden

Ik heb deze de eerste keer ingevuld. Heel veel ruimte voor foto's en eigen verhalen. Niet alleen standaard invul zinnen. Dat is net wat je fijn vind. Ik was heel blij mee. Het is een super mooi boek geworden. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Waar is deze van? Ik kan hem niet vinden🥰
Is van Fien & Feau! Fienenfeau. nl. Echt leuke dingen

4 maanden geleden

Van oei Ik groei!

4 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb het boek van birthlines, echt mega tevreden over. Alles staat daar i ...
Oh deze is echt prachtig!! Maar vind dat nadat t de vorige keer mis is gegaan na 9 weken toch een beetje te spannend voor zo’n groot bedrag. Ergens denk ik fuck it haha even overleggen met mn vriend 😂