13 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb er enkele van de kringloop. Voor 2.50 hetzelfde boek als je in de winkel vindt voor 30. Geen schade aan! Ook enkele leuke gevonden die niet zo populair zijn. Ik zou dus daar even gaan rondneuzen als ik jou was.

3 maanden geleden

En ja uhm niet goed. Ik ben doorgeslaan in het testen. Ik heb al zo'n invulboeken loggen, maar wacht daar toch nog even mee. Maar verder proberen positief te blijven en toch ook wel genieten en fantaseren ondanks de stress voor een 2e verlies.

3 maanden geleden

Gefeliciteerd trouwens. Hopelijk mag alles goed gaan deze keer 🍀

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

En ja uhm niet goed. Ik ben doorgeslaan in het testen. Ik heb al zo'n invul ...
Ja, begrijp je helemaal! Ik ben ook aan t testen en ik denk dan, als t ons iets van bevestiging geeft why not.. ik voel me vandaag wel ineens heel opgejaagd. Maar ik probeer inderdaad positief te blijven en mezelf af te leiden.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

En ja uhm niet goed. Ik ben doorgeslaan in het testen. Ik heb al zo'n invul ...
Oja!! Goed idee ik ga van de week eens even kijken!

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Gefeliciteerd trouwens. Hopelijk mag alles goed gaan deze keer 🍀
Thank you! Jij ook🥰💪🏼we got this

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Zelf heb ik in Oktober een miskraam gehad en nu 5 weken zwanger. Ik heb de dag na mijn positieve test gelijk de verloskundige gebeld en heb me er deze week aan over gegeven om een zwangerschaps invul boek te bestellen, alleen weet ik nog niet wanneer ik erin begin 😉 het blijft een spannende tijd, maar ik wil er graag mee bezig zijn zodat het ook echt voelt. Succes! 🍀

3 maanden geleden

Same here! Vind het best spannend en ben beetje bang met elk toilet bezoek voor 🩸 . Tijd heelt denk ik. Ben nu 4,5 week zwanger en vorig jaar vroege complete mk gehad begin sept ‘23 bij 7 wk

3 maanden geleden

Reactie op annelynnn

Same here! Vind het best spannend en ben beetje bang met elk toilet bezoek ...
Ja! Inderdaad, dat heb ik ook. Let’s hope this one sticks❤️heel veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Heel herkenbaar. Zelf heb ik in Oktober een miskraam gehad en nu 5 weken zw ...
Ja, ik heb besloten vandaag ook de verloskundige te bellen. Ik heb het echt zitten uitstellen, geen idee waarom. Misschien vanwege de angst en het bevestigen van. Ik ga volgende week langs een kringloop om te kijken naar zwangerschapsboeken. Lekker aan het invulboekje beginnen, wanneer het goed voelt voor jou. En lekker afleiding zoeken Jij ook❣️

3 maanden geleden

Zo herkenbaar! Ik voel me helemaal niet blij maar eerder in een soort van limboland. Ik wil het zo graag vol omarmen en tegelijkertijd ben ik bang voor de enorme pijn als het weer mis blijkt te zijn. Dus doe ik soms maar net of het niet waar is. Succes de komende weken 🍀

3 maanden geleden

Ik heb trouwens al een tijd geleden een nieuw boek gekocht omdat de vorige tot 9 weken is ingevuld. Ik ga het denk ik gewoon weer doen want ik zou het zonde vinden om die eerste weken niks vastgelegd te hebben. Ik heb wel een andere gekocht dan tijdens m’n eerste zwangerschap 🙂

2 maanden geleden

Gesloten op verzoek van TS