7 Reacties

één maand geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap cholestase gehad. Welke klachten ervaar je op dit moment? Heb je geen uitleg gekregen in het ziekenhuis mbt de diagnose?

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap cholestase gehad. Welke klachten erva ...
Nee ik kreeg het dus te horen van de eerste hulp en moet straks naar de gynacoloog in het ziekenhuis.. ik heb vooral jeuk.. en ik lag in het ziekenhuis voor benauwdheid

één maand geleden

Reactie op springinhetveld

Nee ik kreeg het dus te horen van de eerste hulp en moet straks naar de gyn ...
Och dat is echt niet leuk. Ik herinner me de verschrikkelijke jeuk nog alsof het gisteren was. Wat was je leverwaarde? Gelukkig kunnen ze je wel een medicijn geven wat het hopelijk snel beter maakt!

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

Och dat is echt niet leuk. Ik herinner me de verschrikkelijke jeuk nog also ...
Je heb 2 lever waardes welke wil je weten me alat waarde is 84.. ja die jeuk is echt niet grappig..

één maand geleden

Hey als je cholostase heb probeer ook vetten te vermijden. Dit hielp bij mij icm de pillen super goed. (Ze zeggen dat het niet bewezen is maar de gynaecoloog bij mij zij dat ik het wel bewezen had)

12 dagen geleden

Kan dit op de een op andere dag opspelen? 😖. Ineens ontzettend jeukende benen/voeten. Zo erg dat ik er niet van kan slapen.

3 dagen geleden

Reactie op Msddw8

Kan dit op de een op andere dag opspelen? 😖. Ineens ontzettend jeukende be ...
Ja helaas wel. Bij mij viel het samen met insuline spuiten voor m’n Zwangerschapdiabetes. Bij twijfel aan de bel trekken