6 Reacties

茅茅n maand geleden

Gadver wat balen! Nu ook al direct hoge scores of op t randje? Direct weer beginnen met een strak dieet? Ik moet de 1e week van september weer, ben dan 16w. Hoop echt dat k het dan nog niet heb, vorige keer zat ik op het eind met 32 eenheden insuline馃槄馃槺. Succes 馃崁馃崁馃崁

茅茅n maand geleden

Yes ik weet ondertussen al een aantal weken dat ik zwangerschapsdiabetest heb. Aanleiding was dat mijn nuchtere suikerwaarde echt veel te hoog was waardoor ik de uitgebreide test moest doen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het niet. Ik kan het voorlopig perfect onder controle houden met een aanpassing aan mijn dieet en moet nu nog maar 2x per dag prikken gelukkig!

茅茅n maand geleden

Reactie op Bananenvla

Gadver wat balen! Nu ook al direct hoge scores of op t randje? Direct weer ...
Ja de meting na 2 uur was 10.6 dus wel echt te hoog. Bij mij is het ook nog is extra complex omdat ik 2 jaar geleden hersteld ben van boulimia en dus absoluut niet mag di毛ten ivm kans op terugval. Dus ik krijg meteen weer insuline en hou m鈥檔 eigen voedingspatroon aan

茅茅n maand geleden

Hier op 16 weken de suikertest gepland staan wegens vorige zwangerschap diabetes te hebben gehad met maar 1 waarde (van de 3) met 1 puntje erboven te zitten.. Eigenlijk nooit opgelet, enkel in het begin en mijn waardes waren voor de rest van de zwangerschap oke! Ik hoop deze zwangerschap onder de waardes te blijven 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Ja de meting na 2 uur was 10.6 dus wel echt te hoog. Bij mij is het ook nog ...
Jeetje dat is wel ff extra lastig zeg en idd wel echt te hoog. Hopelijk blijft het een beetje onder controle bij je zonder al teveel gekkigheid. Heel veel succes馃崁馃崁

茅茅n maand geleden

Ik heb hem volgende week, dan ben ik 17 weken.