4 Reacties

3 maanden geleden

Volg. Ik heb vorige zwangerschap ook zw diabetes gehad. Heb mezelf nu paar keer gemeten en ben nu al te hoog 🥲

3 maanden geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Volg. Ik heb vorige zwangerschap ook zw diabetes gehad. Heb mezelf nu paar ...
Ik heb mezelf nog niet gemeten, doe ik liever niet ivm naalden angst😅 maar ga denk ik morgen toch even bellen naar de verloskundige

2 maanden geleden

Ik ben nu 8w 3d en heb gisteren al de suikertest gehad. Dit omdat ik zelf ontdekte dat mijn nuchtere waardes weer hoog waren. In mijn eerste zwangerschap had ik ook zwangerschapsdiabetes. De test was gisteren helemaal niet goed en daarom ben ik direct begonnen met insuline in de avond.

één maand geleden

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger. 2 weken geleden kreeg ik weer flinke dorst en veel plassen. Zelf een aantal keer geprikt. Nuchtere waarde helaas alweer net te hoog en na avondeten ook te hoog. Verloskundige nam het erg serieus, ben doorgezet na het ziekenhuis. Toch fijner vind ik zelf. Vorige zwangerschap kwam ik er na de twintig weken echo achter ivm flinke groei van de baby. Ventje is uiteindelijk met 37 weken & 4650 gram geboren🙈. Gelukkig gezond! Al vond ik het een pittige zwangerschap met glucose meten en veel insuline. Het is helaas niet anders.