2 Reacties

één maand geleden

Zelfde maat hier ongeveer. Ik vind de broeken van H&M wel fijn zitten (ik heb normaal 46, ik pas in de XL). Verder zweer ik bij Snag Tights panty’s (maat F, zijn heel hoog en rekbaar dus passen over je buik) en jurkjes. Noppies heeft bijvoorbeeld XXL.

één maand geleden

Nu in de zomer kan je jurkjes dragen natuurlijk. Ik draag nooit jurken dus kan je niet echt helpen welk model te zoeken, maar je hebt er die een buikje wat verbergen (als je dat wil, je kan ook zo'n bola ketting nemen en lekker showen dat je zwanger bent 😁). Als je wat kijkt kan je er vinden die nu gaan en dan als het straks weer wat kouder wordt met een panty/ kousenbroek doorheen de herfst ook nog te dragen zijn. Zelf heb ik linnen broeken gekocht met een rekker bovenin, vind dat die bij elke maat en lichaamstype passen. Kan je ook na je zwangerschap nog dragen. En leggings met een ruime bloes/ hemd overheen. Echt die typische zwangerschapsoutfit, vind het zelf wel leuk. Bij de h&m hebben ze before en after leggings die je afhankelijk van hoe je de band vouwt een zwangerschapslegging of yogalegging hebt. Een hemd kan je in de kringloop voor een paar euro kopen en ze hebben er echt zoveel in alle kleuren en maten (of je steelt ze van je partner als die er heeft die je leuk vindt 😋). Kan je met een topje onder open laten hangen, wat ook een buikje wat verbergt of je koopt zo'n zwangerschapsblouse. Geen ervaring mee, maar denk dat die ook de hele zwangerschap wel te dragen zijn?