22 Reacties

3 dagen geleden

Misschien via vinted of marktplaats?;)

3 dagen geleden

Heb de mijne van Bonprix :)

3 dagen geleden

ik heb mijn jas via vinted voor €20 gekocht

3 dagen geleden

Ik kan er zelf een lenen van een vriendin, maar is even de vraag of ik die pas. Mocht die niet passen, ga ik er wel een kopen denk ik. Ik zou zelf dan voor en jas gaan waar zo'n tussenstuk in zit, zodat je de baby in de draagzak ook in je jas kan dragen. Denk dat dat in februari tot april misschien wel fijn kan zijn, afhankelijk van wat het weer in Nederland doet natuurlijk:-) Maar in dat geval kan ik er al weer langer gebruik van maken

3 dagen geleden

Lidl had ze in actie voor €15. Weet niet of ze warm zijn, maar heb ze toevallig gisteren besteld en geen idee wanneer die binnenkomt. Is met een tussenstuk

3 dagen geleden

Ik heb er net een van Zalando Lounge. Nieuw van only voor €32. Dat vond ik nog te doen 😋

3 dagen geleden

Reactie op Mamarie22

Lidl had ze in actie voor €15. Weet niet of ze warm zijn, maar heb ze toeva ...
Deze heb ik laatst ook gekocht (als het dezelfde is die we bedoelen, zie dat hij nu indd 15€ is). Maar dat is geen winterjas. Meer een soort tussenjas. Maar voor de winter is die voor mij iig veel te koud

3 dagen geleden

Ik heb een nieuwe jas nodig voor de winter, maar ga gewoon voor een lange, wollen manteljas. 9 van de 10 keer doe ik mijn jas toch niet dicht haha. Na de geboorte lekker de baby in een draagzak en de warmte wordt weer tussen ons 2 verdeeld.

3 dagen geleden

Ik heb de vorige zwangerschap mijn eigen jassen gewoon gedragen! Dus wellicht is dat ook gewoon een optie

3 dagen geleden

Ik heb online bij C&A wat leuke aanbiedingen gekocht..

3 dagen geleden

Ik heb via de webshop van Lidl een winterjas gekocht, was geloof ik 30 euro maar die voelt echt lekkerzacht, hij is warm en heeft een tussenstuk voor de baby

3 dagen geleden

Reactie op MichelledH

Ik heb via de webshop van Lidl een winterjas gekocht, was geloof ik 30 euro ...
https://www.lidl.nl/p/esmara-dames-zwangerschapsjas/p100341521 Deze

3 dagen geleden

Mijn jas komt van de prenatal, met de kortingsweken gekocht voor €63. Na de zwangerschap te dragen als gewone winterjas door het tussenstuk eruit te halen. Ik heb nog een voucher van 15% korting op kleding liggen. Mocht je die willen gebruiken dan stuur maar even een pb 😁

3 dagen geleden

Reactie op CBG98

Mijn jas komt van de prenatal, met de kortingsweken gekocht voor €63. Na de ...
Oh thanks voor de reminder! Ik was alweer vergeten dat ik die kortingsbon had:) Bij die jas kan je alleen niet echt de baby er bij in dragen of wel?

3 dagen geleden

Vinted! Heb een gloednieuwe jas daar gekocht voor een prikkie, omdat diegene hem toch niet nodig had tijdens haar zwangerschap

3 dagen geleden

Reactie op CBG98

Mijn jas komt van de prenatal, met de kortingsweken gekocht voor €63. Na de ...
Goede tip dankjewel ☺️

3 dagen geleden

Ik heb mijn jas van pieces met ceintuur die was nog te groot en draag ik gewoon door. Anders misschien op vinted kijken en op zwangerschaps jas zoeken ze hebben ook nieuwe dingen soms wellicht een tip

2 dagen geleden

Zit met hetzelfde probleem. Heb vorig jaar net een nieuwe (dure, maar goede) winterjas gekocht (strak model, dus gaat nu al niet meer dicht rondom mijn buik 🙈), dus zit eigenlijk niet te wachten om weer een nieuwe te kopen voor 1 seizoen... 😅. Hier waar ik woon is het gemiddeld wel ietsjes kouder dan in Nederland, dus ga het wel nodig hebben vrees ik. Zit zelf nog te kijken naar een tussenstuk (ZipUsIn), maar wisselende reacties of niet te koop voor mij type jas?!. 2e hands is hier ook weinig opties. Iemand nog tips voor buitenlandse merken/winkels voor een jas of tussenstuk (max €50)?

2 dagen geleden

Vinted! 🙌🏻

2 dagen geleden

https://www.zeipositiekleding.nl/noppies-zwangerschaps-winterjas-frankfurt-3-way-bl.html?id=290312742&quantity=1 Ik heb deze gekocht, komt morgen binnen. Ben erg benieuwd, kan ik nog jaren door dragen:) dan maar een extra winterjas erbij