8 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ergggg blij geweest met deze! Bekijk Ella® Zwangerschapskussen XXL J-vorm - Zijslaapkussen - Lichaamskussen - Voedingskussen - Body Pillow - 155cm - Afneembare Jersey Katoenen Hoes - Lichtgrijs op: https://www.bol.com/nl/p/ella-zwangerschapskussen-xxl-j-vorm-zijslaapkussen-lichaamskussen-voedingskussen-body-pillow-155cm-afneembare-jersey-katoenen-hoes-lichtgrijs/9300000071952293?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ergggg blij geweest met deze! Bekijk ...
Deze heb ik idd vaker voorbij zien komen! “Miste” je de steun in de rug tegelijkertijd met de voorkant niet met de j-vorm? Als ik zo kijk lijkt de c precies wat comfortabeler🥹 en zakt hij snel in?

4 maanden geleden

Ik lees even mee 👀 Vanaf wanneer gebruik je zo’n kussen eigenlijk? 😂 heb me daar echt nog niet over ingelezen 🙈

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ik lees even mee 👀 Vanaf wanneer gebruik je zo’n kussen eigenlijk? 😂 heb ...
Ik las dat de meesten pas eentje aanschaften rond de 26 weken, maar gezien de moeite die ik heb om een comfortabele slaappositie te vinden ga ik er toch nu met 7 weken al mee beginnen denk ik🤣

4 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Deze heb ik idd vaker voorbij zien komen! “Miste” je de steun in de rug teg ...
Ik heb de vorm eerst besteld, maar in ben altijd heek specifiek in mijn kussens en vond het VERSCHRIKKELIJK slapen op het U kussen zelf😂 Op zijn op ging ook niet omdat dan mijn benen eroverheen (of onder) lagen. De J vorm was echt perfect voor mij, heb inderdaad niet iets in mijn rug gemist, het enige was vervelend met draaien moest ik dus heel het kussen aan de andere kant doen, maar in de laatste paar weken lag ik toch maar fijn op 1 specifieke zij, dus voor mij was het prima!

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ik lees even mee 👀 Vanaf wanneer gebruik je zo’n kussen eigenlijk? 😂 heb ...
Ik had hem geloof ik vanaf 25 weken ofzo toen!

4 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik heb de vorm eerst besteld, maar in ben altijd heek specifiek in mijn kus ...
Ps nee ik vind hem niet inzakken, ga hem nu weer gebruiken

4 maanden geleden

Reactie op LV00

Ik heb de vorm eerst besteld, maar in ben altijd heek specifiek in mijn kus ...
Zo de typfouten🤭 De U vorm eerst besteld Heel* Op zijn kop*