29 Reacties

9 dagen geleden

Hier een streep en een meisje. Viel me deze ochtend op hoe donker die is geworden. Heb die ook zonder zwangerschap, maar dan wel veel lichter.

9 dagen geleden

Ik had mijn eerste zwangerschap een jongen en nu in verwachting van een meisje, beide geen zwangerschapsstreep😇

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier een streep en een meisje. Viel me deze ochtend op hoe donker die is ge ...
Hier stopt die wel aan mijn navel.

9 dagen geleden

Eerste zwangerschap een jongen en een streep. Nu weer zwanger van een jongen, maar nog geen streep zichtbaar.

9 dagen geleden

Eerste zwangerschap een jongen en een streep van borsten tot vagina. Nu zwanger van een meisje en het zelfde verhaal. Had deze week al gelezen dat het een fabel is, maar uit ervaring is dit dus nu bevestigd 😁

9 dagen geleden

Eerste zwangerschap van een jongen maar geen zwangerschapsstreep (nu 25 wkn)

9 dagen geleden

Eerste zwangerschap kreeg ik een jongen en had ik inderdaad echt een streep tot mijn navel. Nu in verwachting van een meisje en nog geen streep gezien (25 weken)

9 dagen geleden

Ik ben 27 weken zwanger van een meisje en er komt een hele lichte streep

9 dagen geleden

4 jongens en bij allemaal streep tot aan de navel.

9 dagen geleden

27 weken zwanger van een meisje en (nog) geen streep.

9 dagen geleden

27 weken jongen geen streep

9 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap (jongen) alleen op het eind een streep gehad tot m’n navel. Nu 28+2 weken zwanger van een meid en nog nergens een streep te bekennen.

9 dagen geleden

28 weken van een meisje, de streep is zeker aanwezig

9 dagen geleden

Ik had bij mijn zoontje een streep. Nu zwanger van een dochter en niets te zien.

9 dagen geleden

Bij mijn eerste een meisje en streep over gans mijn buik. Nu met de tweede een jongetje en echt een heeeeeeeele licht streep tot aan mijn navel, maar eigenlijk verwaarloosbaar. Ik vind het wel jammer, want ik vond die streep wel mooi

9 dagen geleden

Bij mn dochter had ik al heel gauw een dikke streep. En nu zwanger van een zoon en geen streep te bekennen.. ben nu 24 weken, dus die zal vast ook niet meer komen

9 dagen geleden

Ik ben 28 weken zwanger van een jongen en heb nu geen streep. Bij mijn dochter had ik een streep die liep tot aan mijn navel.

9 dagen geleden

Hier geen zichtbare zwangerschapsstreep en verwacht een jongen!

9 dagen geleden

Ik heb een streep tot aan mijn borsten en krijg een meisje 🙂

9 dagen geleden

Hier een streep tot aan mijn navel (begon ongeveer na 22 weken?) en is een jongen (onze 1e) 💙