Ik ben voor de 2de keer zwanger en ik weet voor de tweede keer niet wat ik krijg.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een zoon. Ik had een zwangerschapsstreep van mijn vagina tot mijn borsten.
Nu heb ik nog helemaal geen streep.
Zijn er vrouwen met een streep die een meisje krijgen of juist een jongen en geen streep hebben.
Ik ben benieuwd.
Eerste zwangerschap een jongen en een streep van borsten tot vagina. Nu zwanger van een meisje en het zelfde verhaal. Had deze week al gelezen dat het een fabel is, maar uit ervaring is dit dus nu bevestigd 😁
Eerste zwangerschap kreeg ik een jongen en had ik inderdaad echt een streep tot mijn navel. Nu in verwachting van een meisje en nog geen streep gezien (25 weken)
Bij mijn eerste zwangerschap (jongen) alleen op het eind een streep gehad tot m’n navel.
Nu 28+2 weken zwanger van een meid en nog nergens een streep te bekennen.
Bij mijn eerste een meisje en streep over gans mijn buik. Nu met de tweede een jongetje en echt een heeeeeeeele licht streep tot aan mijn navel, maar eigenlijk verwaarloosbaar. Ik vind het wel jammer, want ik vond die streep wel mooi
Bij mn dochter had ik al heel gauw een dikke streep. En nu zwanger van een zoon en geen streep te bekennen.. ben nu 24 weken, dus die zal vast ook niet meer komen