16 Reacties
gisteren
Hier een peuter van 14 maandjes die al wel 2 maand kan lopen maar we hebben wel een duo wagen gekocht voor de lange stukken, dat als die wil zitten dat die kan zitten of slapen😊
gisteren
Inmiddels zijn mijn dochters 4 en 5 maar toen mijn oudste 1,5 was, kregen wij ook onze jongste (bijna middelste😅) dochter. Wij hadden zo’n zitje achter de kinderwagen. Toen de jongste oud genoeg was toen konden we gelukkig gaan fietsen maar die eerste maanden veel gebruik gemaakt van het zitje. Duo wagen lijkt me ook ideaal als je genoeg ruimte hebt maar wij woonden toen in een appartement dus we hadden niet heel veel ruimte
gisteren
Ik heb wel een duo wagen aangeschaft denk toch wel dat het handig is met een kleintje van dan 1,5 jaar oud
gisteren
Wij hebben al de Joolz Geo 3. Onze oudste zal 15 maanden zijn als de tweede komt. Deze kinderwagen kan je makkelijk ombouwen naar duo wagen. Ze zitten dan wel boven elkaar. Iets minder gezellig maar onze gang en bijkeuken zijn gewoon te smal voor een wagen waarin ze naast elkaar kunnen. Ook heeft Joolz meerijdplankjes voor als de oudste nog wat groter is. (Of als je drie kleintjes hebt 😉)
gisteren
Wij hebben de Cybex Gazelle aangeschaft. Mijn zoontje is net 1 en kan nog niet lopen. Een meerijdt zitje lijkt me niet handig, ik wil wel dat hij gewoon goed vast zit ook.
gisteren
Reactie op Pinkflamingo
Ik wil graag dit gaan aanschaffen https://www.justsit.nl/nl/justsit/
Ik zit hier ook aan te denken. Ben benieuwd naar ervaringen hiermee!
gisteren
Ik heb een duo wagen, de bugaboo donkey. Echt een ideale wagen, waarbij de kindjes naast elkaar zitten ipv onder elkaar. Wij hebben de wagen 5 a 6 jaar geleden al aangeschaft omdat er toendertijd 20 maanden tussen onze kindjes zou zitten. Straks zal er tussen ons zoontje en dochtertje 13 a 14 maandjes zitten.
17 uur geleden
Wij hadden toen zo’n meerijdplankje van Joolz. Heel handig! Alleen wel staan dus ipv zitten of liggen, mijne vond het geweldig’
10 uur geleden
Reactie op Gaby86
Ik zit hier ook aan te denken. Ben benieuwd naar ervaringen hiermee!
Wij hadden 10 jaar geleden een vergelijkbaar iets gekocht voor de oudste (15 mnd leeftijdsverschil), maar denk dat ie 1 of 2 keer gebruikt is. Je hebt totaal geen zicht op wat er in de ligbak van de wagen gebeurt en dat ding was volgens mij niet heel stabiel. Miskoop dus.
Onze oplossing was oudste in wandelwagen/buggy en jongste in de draagdoek/zak. Wij hadden geen ruimte in huis voor een duowagen.
Als je de ruimte hebt voor een duowagen, zou ik met de kennis van nu eerder daarvoor gaan. Of zo'n meerijplankje halen, al is dat bij vermoeidheid geen plek om ook even lekker uit te rusten.
9 uur geleden
Reactie op Baby0326
Wij hadden 10 jaar geleden een vergelijkbaar iets gekocht voor de oudste (1 ...
Ja dat was ook mijn gedachten bij het aanzicht. Je ziet helemaal niets in de kinderwagen. Zo'n meerijplankje vind ik hem nog niet stabiel genoeg voor ofzo maar draagzak was indd ook iets wat ik overweeg. Dat lijkt me ook een goede oplossing.
Thanks voor je reactie!
9 uur geleden
Ik heb de Bugaboo donkey tweedehands aangeschaft, als de kleine geboren word is mijn dochter 15 maand. Ze kan wel al lopen maar dat is nog maar kleine stukjes en niet handig als je even de winkel ofzo in moet. Ik denk dat de duowagen ideaal gaat zijn! We gebruiken hem nu voor de oudste al als enkele wagen en tot nu toe vind ik het echt een geweldig ding! Hij rijd vele malen soepeler als de Joolz die ik hiervoor had en aangezien ik veel door de bossen wandel ook een pluspunt van de Bugaboo dat de wieltjes niet verstopt raken op onverharde wegen door bladeren en modder, dat gebeurde bij de Joolz wel constant.
8 uur geleden
Wij hadden bij onze dochter 2,5 jaar geleden de Joolz aangeschaft en nooit gekeken naar de optie van duo-wagen. Bij Joolz blijkt die compleet onhandig te zijn, omdat je de boodschappenmand dan kwijt bent! Nu dus maar tweedehands een uppababy vista2 gekocht en wat een verademing! Via Etsy voor €100 nog speciale extra adapters gekocht waardoor de wiegbak boven kan en het zitje voorop. En daarna kan er ipv de wiegbak een zitje boven.
Maar het allerbelangrijkste: de boodschappenmand blijft beschikbaar!!