21 Reacties

6 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 7+2 en het is ook mijn tweede zwangerschap, maar het lijkt echt alsof ik al bijna 20 weken zwanger ben ofzo niet normaal!

6 maanden geleden

Jaa ik ook! Ik kan mn broek niet meer dicht krijgen ben nu 7+4

6 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik met 5 weken al opgeblazen. Ik ben nu weer zwanger, 6 weken, maar als ik zou zeggen dat het 6 maanden is geloof je het ook. Dit komt door de hormonen en je, omdat alles soepeler is bij een 2e zwangerschap.

6 maanden geleden

Idem. 1ste zwangerschap tot 5 maand niets te zien. Nu 7+6 en al mijn broeken zitten te strak. ( bij heel magere mensen ok dat je het snel ziet maar dat kan ik ook niet zeggen 😉)

6 maanden geleden

Reactie op yayzr96

Heel herkenbaar! Ik ben nu 7+2 en het is ook mijn tweede zwangerschap, maar ...
Ja maar echt en dan probeer je nog niemand iets te laten weten maar het is gewoon te zien.

6 maanden geleden

Hoe verbergen jullie het nu? Ik probeer ruime jurken en bloesjes te dragen maar einde van de dag is het gewoon een rond eitje

6 maanden geleden

Ik heb het idee dat ik ook al aan het groeien ben.. bij m’n vorige zwangerschap begon ik pas na 10 weken te groeien.. nu 5+ weken maar de broeken beginnen al zo te knellen🥲 ik doe een haar elastiekje er tussen zodat mn buik wat meer ruimte heeft en wijde lange shirts aan

6 maanden geleden

Hier hetzelfde! Bij de eerste met 10 weken een beginnende buik. Nu al vanaf week 4. Kan het ook niet echt verbergen🥲

6 maanden geleden

Hier ook 😅 zwanger van ons 3de kindje en lijk nu al 20 weken zwanger met 4+5 🤣

6 maanden geleden

Hier 3e kindje ruim 5 weken maar zie en merk nog geen verschil. Bij andere twee ook laat pas gaan groeien. Ben benieuwd wanneer het nu komt. Verwacht het wel prima geheim te kunnen houden eigenlijk 😅

6 maanden geleden

Aan het eind van de dag lijk ik idd al een goede 4/5 maanden op weg te zijn. ‘s morgens zie je eigenlijk weinig. We tikken donderdag de 8 weken aan. Dat belooft wat voor de rest van de zwangerschap 🤰🏼 haha. Pas na 20 weken begon mijn echt rond te worden bij de 1e.

6 maanden geleden

Ja hoor hier ook, mijn broeken gaan ook niet meer dicht sinds vorige week. Probeer weide jurkjes en weide broeken met elasticiteit en lossere top Ben nu 7 +3

6 maanden geleden

Qua groeien valt dat nog wel mee, heb vooral last van m’n darmen, daardoor zitten de meeste broeken echt niet lekker en doe ik regelmatig een knoopje los.. 🙈 Hier de derde trouwens!

6 maanden geleden

Ik ben 6+3 en eerste zwangerschap, maar kreeg van de week van een collega de opmerking “wat leuk ik zie het nu pas” en wees naar mijn buik…. Maar even ander soort kleding aan gaan doen.

6 maanden geleden

Ja. Herkenbaar! Nu 8+2 denk ik. Maar lijk wel tussen 12-16 weken. Ik probeer het maar te schuiven op de afgelopen vakantie 3 weken geleden, dat ze daar zulk lekker eten hadden 😉

6 maanden geleden

Ja.. dat komt vooral omdat mijn buik nog niet helemaal weg was van mijn vorige zwangerschap (10 maanden geleden). Vandaag dacht een cliënt dat ik zwanger was, heb het nog maar ontkent voor het geval een collega meeluisterde 😅

6 maanden geleden

Bij mijn eerste droeg ik heel minimaal. In het eerste trimester zeker niets zichtbaar en zelfs afgevallen. Uiteindelijk ondanks 20kg aangekomen te zijn was het nog maar een bescheiden buik. De baby was wel klein van stuk. Deze keer met 7 weken heb ik echt al een buikje! Heel gek. Benieuwd hoe het verder gaat. De vorige keer vond ik het ergens ook wel jammer dat je weinig zag.

6 maanden geleden

Reactie op Appelcake

Ja hoor hier ook, mijn broeken gaan ook niet meer dicht sinds vorige week. ...
Ja ik had gister een grotere jurk aan maar een wikkel in de ochtend kon wel leek of ik verkeerd had gegeten. Alleen tegen de avond kwam mijn man thuis en lachen bijna tot lachen dat is echt super zwanger lijk. 😅 maar ik krijg bijna een contract bij mijn werk en wil dus echt niet dat ze weten.

6 maanden geleden

Herkenbaar! Bij de eerste begon mijn buik pas na 20 weken echt goed te groeien. Ik zit nu op 6+4, maar het lijkt al op de 20 weken van de vorige zwangerschap haha. Ik heb ook veel last van een opgezwollen gevoel. Hoelang duurt het nog tot je contract?

6 maanden geleden

Reactie op Bultos

Herkenbaar! Bij de eerste begon mijn buik pas na 20 weken echt goed te groe ...
Bijzonder het verschil tussen eerste en tweede zwangerschap. Contract is nu geregeld heb wel eerlijk verteld over de zwangerschap, vond toch te lastig om niet eerlijk te zeggen. Werk in het onderwijs en heeft zoveel invloed.