6 Reacties

5 maanden geleden

Hi, Zekerrrr ik kon bij mn 1ste de baby pas zien met 16 weken uitwendig. En nu moet t ook nog steeds inwendig en ben precies zoals jij 12+2. Het voordeel is wel dat de beelden veeeel mooier zijn!

5 maanden geleden

Ik had dit ook, vorige zwangerschap was de 13 weken echo zelfs nog inwendig en daarna kantelde hij bij!

5 maanden geleden

Reactie op ashleyjoy

Hi, Zekerrrr ik kon bij mn 1ste de baby pas zien met 16 weken uitwendig. E ...
Ah gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook 3 februari 26 uitgerekend? 🤍. Wat fijn om te horen! De beelden zijn idd een stuk mooier! Ben benieuwd naar volgende week, maar ga er vanuit dat het nog inwendig moet! Succes bij de 13-weken echo!

5 maanden geleden

Reactie op RosaS1995

Ik had dit ook, vorige zwangerschap was de 13 weken echo zelfs nog inwendig ...
Ah ja! Ik denk ook dat het bij mij nog inwendig zal zijn, wat fijn om te horen dat het vanzelf is gaan kantelen. Ik merk ook geen nadelen, alleen wat vaker ‘lagere pijn in onderrug’, maar dit was heel normaal volgens de VK! ☺️

5 maanden geleden

Ik heb altijd een naar achtergekantelde baarmoeder gehad. Kwamen ze achter toen er werd vastgesteld dat ik endometriose had. Het kan inderdaad geen kwaad volgens de gynaecoloog.

5 maanden geleden

Yes, ik heb dit ook. Helemaal verstopt tegen mn rug aan. Veilig verborgen. Tot nu toe idd alle echos inwendig omdat er anders geen goed beeld was. Ik ben 11+2