10 Reacties

3 weken geleden

Yessss me too, 7+

3 weken geleden

Enorm hetzelfde. Heb soms heel erg zin in iets maar dan na de helft ben ik er helemaal klaar mee. Heb geen misselijkheid maar maar is gewoon snel vol

3 weken geleden

Same! Misselijk door de honger, maar van alles wat ik eet word ik ook misselijk 🤷‍♀️

3 weken geleden

Hier ook al ruim 2 weken. Ben vandaag 8 weken zwanger. Ik eet kleine porties. Steeds 1 boterham of een kwart bord avondeten. Even laten zakken en dan weer verder eten. Kost veel tijd, maar dan voel ik me wel minder rot.

3 weken geleden

Reactie op Teigetje1801

Enorm hetzelfde. Heb soms heel erg zin in iets maar dan na de helft ben ik ...
Jaa dit is het! Als ik teveel ga eten dan kan ik dus misselijk worden

3 weken geleden

Reactie op Lizzel

Hier ook al ruim 2 weken. Ben vandaag 8 weken zwanger. Ik eet kleine porti ...
Idd! Dit heb ik vanavond gedaan en dit werkt dan wel🤯

3 weken geleden

Same same, ik heb oprecht liever dat het wel tot overgeven aan komt, maar tot nu toe blijft het bij constante misselijkheid. Alsof ik heel vet gegeten heb.

3 weken geleden

Hey! Herken ik heel erg. Vanavond ook, hartstikke lekker eten, ik heb niet eens de helft op en moet echt ff pauze nemen, daarna nog een paar happen genomen en ik kan gewoon niet meer. Ook echt veel minder honger. Opzich prima, als ik maar niet misselijk ben. 🙈

3 weken geleden

Reactie op Teigetje1801

Enorm hetzelfde. Heb soms heel erg zin in iets maar dan na de helft ben ik ...
Helemaal hetzelfde probleem. Ik moet echt een stuk minder boodschappen doen want het 1 na het ander kan ik weggooien.

3 weken geleden

Reactie op bwh

Hey! Herken ik heel erg. Vanavond ook, hartstikke lekker eten, ik heb niet ...
Als ik hier door zou eten zou ik wel echt heel misselijk worden 🥺 als ik het niet doe voel ik niks