11 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op babykamer
Nog nooit van gehoord idd. Ik wat heeft de verloskundige daarover gezegd?
...
Bij mij wel want ik heb placenta previa, en met een inwendig echo kunnen ze kijken hoe ver die precies over de baarmoedermond ligt, maar dit was geen succes, ze vond het zelf ook raar en heeft hiervoor een afspraak gepland voor volgende week, ik zelf vind het ook gekkig
gisteren
Reactie op BijzondereTopaas173543
Bij mij wel want ik heb placenta previa, en met een inwendig echo kunnen ze ...
Kan het zijn dat je placenta je baarmoedermond nu volledig bedekt waardoor er door de golven geen “baarmoedermond” is waargenomen? Klinkt misschien gek maar als meerdere lagen organen of weefsels over elkaar heen gaan is niet altijd alles te zien.
20 uur geleden
Ik hoop natuurlijk van niet, maar dit zou zomaar kunnen, het is allemaal erg onduidelijk. vanaf week 16 tot 28 weken alleen maar te horen gekregen dat de placenta er volledig overheen lag, hoeverre dat nog veranderd is erg onduidelijk, met week 32 gaan ze beoordelen of een keizersnede nodig is omdat er veel complicaties bij kunnen komen met een vaginale bevalling, mijn baarmoedermond is in feite niet *weg*😂 maar ze kon deze niet vinden, ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen
20 uur geleden
Wat vreemd, ik heb dat ook gehad, lag ik een kwartier met inwendig echoapparaat in te wachten op andere gynaecoloog omdat ze t niet kon vinden…bleek mijn baarmoedermond best wel een stuk scheef/links te liggen. Dus misschien is dat t wel? Hoop voor je dat volgende keer iemand mee kijkt, scheelt je weer onzekerheid!
18 uur geleden
Ik hoop natuurlijk van niet, maar dit zou zomaar kunnen, het is allemaal er ...
Ja hier precies zelfde, en maar draaien met dat ding 😵💫 kan het kwaad al die scheef leeft dan?
16 uur geleden
Ja hier precies zelfde, en maar draaien met dat ding 😵💫 kan het kwaad al ...
Bij mij niet, heb er gewoon een spiraal in gehad en kind mee gebaard. Maar iedereen is anders hè. En ik had placenta er niet voor liggen. Succes, hopelijk is het mysterie gauw met een sisser opgelost :)
15 uur geleden
Bij mij was het ballonnetje plaatsen een hele happening omdat ze ook mn baarmoeder mond niet konden vinden. Vond het een pijnlijke gebeurtenis terwijl je juist vaak hoort dat je er niks van voelt.
6 uur geleden
Ik heb binnenkort ook een placenta ligging controle ivm placenta precisie, voel je veel van zo’n inwendige echo? Kijk er een beetje tegen op, laatste inwendige echo was om te controleren of de baarmoeder schoon was ivm een MK. Vond dat gedraai maar niets. Nu heb ik een mega buik er nog eens bij….
5 uur geleden
Reactie op LinnieBeer
Ik heb binnenkort ook een placenta ligging controle ivm placenta precisie, ...
Het is niet heel prettig, maar wel te doen