20 Reacties
14 uur geleden
Ik weet het ook allemaal niet goed. Wij hebben ons laten adviseren door Babypark. Volgens mij is er besteld: een molton, een paar hoeslakens en een dekentje voor daarover.
14 uur geleden
Ik heb een cosleeper snuzpod5, daar doe ik dan een bijpassende matrasbeschermer op het matras, dan een hoeslaken.
Ik heb dan het lakentje van Fedde & Kees (tip) en dan doe ik er nog een dekentje overheen voor de warmte.
Voor de ledikant heb ik een aerosleep matras + matrasbeschermer, hoeslaken van aerosleep en dan ook het lakentje van Fedde en kees (je kan ook voor een normale laken gaan en daaroverheen eventueel een dekentje. Je kan natuurlijk ook kiezen voor een slaapzak.
Maar zover ik weet heb je geen molton extra nodig als je een matrasbeschermer hebt.
14 uur geleden
Reactie op Dromenvanger24
Ik weet het ook allemaal niet goed. Wij hebben ons laten adviseren door Bab ...
Ik heb me ook laten adviseren door babypark. Ik heb 2 moltons, 2 hoeslakens, 2 lakens en 2 dekentjes (geen fleece) voor de co sleeper
13 uur geleden
Vreselijk, vond het net hogere wiskunde en dan ligt je baby er nog niet eens in🙃.
Wij gaan nu gewoon gelijk voor een slaapzak.
11 uur geleden
Reactie op Baby#2ontheway!:)
Vreselijk, vond het net hogere wiskunde en dan ligt je baby er nog niet een ...
Wel dekentjes, lakens en hoeslakens in huis?
10 uur geleden
Heeft je kraamzorg niet een instructievideo online staan? Maar inderdaad molton dan hoeslaken. Ik had daarna een laken en dan een deken. Bovengedeelte van het lakentje omgeslagen en alles opgevouwen onder het matras.
Mocht het niet lukken, kraamzorg weet ook hoe het moet en zo moeilijk is het niet.
9 uur geleden
Reactie op Saar12345678
Wel dekentjes, lakens en hoeslakens in huis?
Weggeven, ga het niet gebruiken😁
8 uur geleden
Reactie op Nlb1993
Is toch per persoon verschillend? Hier raden ze bijvoorbeeld een slaapzak a ...
Ja ik reageer toch ook met mijn eigen ervaring😁?
Neem aan met dat ze het afraden met een onderbouwing? Wat is de reden?
8 uur geleden
Reactie op MarijeK89
Hoeslaken en daarboven een lakentje + dekentje. En die zo laag mogelijk, zo ...
Jaa zo herinner ik het me ook van mijn eerste!
En dan waar het hoofdje van de baby ligt trouwens wel nog extra een hydrofiele doek rondom het matras steken. Anders kun je iedere 2 uur je hoeslaken verschonen 🙃
8 uur geleden
Reactie op Baby#2ontheway!:)
Ja ik reageer toch ook met mijn eigen ervaring😁?
Neem aan met dat ze het ...
Jaa haha maar het kwam een beetje ‘star’ over vandaar dat ik het zo zei/vroeg! Nou nee eigenlijk gebruiken zij het gewoon niet, ook omdat elk kindje anders is raden ze het aan om gewoon te beginnen met een dekentje.
8 uur geleden
Reactie op Nlb1993
Jaa haha maar het kwam een beetje ‘star’ over vandaar dat ik het zo zei/vro ...
Dat is natuurlijk geen argument 🤣.
Ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, maar het afraden zonder onderbouwing vind ik wel gek. Dan ben je als kraam organisatie niet voldoende op de hoogte😁
7 uur geleden
Reactie op Nlb1993
Jaa zeker en dat bedoelde ik ook met mijn eerste antwoord;-)
Nu ben ik je kwijt
7 uur geleden
Reactie op Judith!’
Ik heb een cosleeper snuzpod5, daar doe ik dan een bijpassende matrasbesche ...
Heb jij die matrasbeschermer van Snuz gekocht? Ik heb de snuzpod studio gekocht met daarbij ook de matrasbeschermer van hetzelfde merk. Maar vraag me alleen af hoe het nu zit met de ‘ademdoorlatendheid’. Want het matrasje is ademend, maar over die matrasbeschermer zit natuurlijk zo’n laagje...
7 uur geleden
Reactie op Moedervanspruitjefeb26
Heb jij die matrasbeschermer van Snuz gekocht? Ik heb de snuzpod studio gek ...
Ja van snuz idd! Ohh eigenlijk geen idee. Maar met zo’n hoeslaken eroverheen is het denk sowieso niet meer echt ademdoorlatend.
Van aerosleep heb je natuurlijk ook speciale hoeslakens.
Maar mijn verloskundige zei dat het niet goed is om aerosleep of zoiets te gebruiken omdat het kindje zich zelf nog niet goed warm kan houden
7 uur geleden
Reactie op Judith!’
Ik bedoel tot de eerste 6 maanden, daarna kan je aerosleep gebruiken. Dus d ...
Ja ik bedacht het me ook pas nadat ik het had gekocht. Er is ook veeeel om aan te denken/op te letten 😅