11 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde!🥹 Ademhalen gaat steeds moeilijker. Verloskundige gaf aan dat dit komt doordat de baarmoeder nu tegen je ribbenkast/longen aandrukt en je weer verlichting gaat voelen wanneer hij/zij is ingedaald 😔
2 dagen geleden
Heel herkenbaar en dit voelt inderdaad heel erg vervelend. Vaak krijg ik er ook hartkloppingen bij. Beide zwangerschappen ben ik heel benauwd geweest. Helaas hoort dit erbij. Probeer enigzins te ontspannen, want als je gaat hyperventileren wordt het er niet beter op.
gisteren
Ja, same here. Het is heel vermoeiend. Niet te platliggen, maar met kussens onder je bovenlichaam kan mogelijk helpen.
gisteren
Ja ik heb het ook. Al vanaf een week of 12. Heel vervelend. Snelle hartslag, buiten adem, word er heel naar van. Schijnt erbij te horen.
gisteren
Je kan altijd bij de HA laten controleren.. ik heb er ook last van en wilde zeker weten dat het onschuldig is. Een klein percentage vrouwen uit namelijk (ook potentieel vervelende) ritmestoornissen tijdens de zwangerschap. Dit kan ook wel belangrijk zijn voor de pijnbestrijding tijdens de bevalling.
Beter extra gecontroleerd dan spijt
19 uur geleden
Heb hetzelfde. Heel kortademig. Alsof ik maar heel weinig zuurstof heb ofzo