15 Reacties

2 dagen geleden

Muntje voor een rolstoel

2 dagen geleden

Reactie op Lizzel

Muntje voor een rolstoel
Ja dat heb ik ookal in mn lijstje idd

2 dagen geleden

Iets te eten? Met mn vorige inleiding had ik zelf tussendoortjes en wat drinken mee

2 dagen geleden

Snacks, geloof me…. Ziekenhuis komt echt wel langs voor een kopje koffie en je broodje. Maar tussendoor wat snaaien is echt heeerlijk! Haha

2 dagen geleden

Setje romper en kleding maat 50 en 56 voor de baby, muts, sokjes, jas

2 dagen geleden

Reactie op Elise2dekindje

Iets te eten? Met mn vorige inleiding had ik zelf tussendoortjes en wat dri ...
Ja dat staat er ook in

2 dagen geleden

Reactie op Dromenvanger24

Setje romper en kleding maat 50 en 56 voor de baby, muts, sokjes, jas
Ja dat staat er al in!

2 dagen geleden

Een lichtsnoer of klein lampje vond ik vorige keer fijn. ‘S nachts zijn die lampen in het ziekenhuis te fel, dit was ideaal. Genoeg elastiekjes/clipjes voor je haar is ook fijn net als een drinkfles, ik had zooo veel dorst. Dus beetje aanmaaklimo was ook fijn.

gisteren

Kraamverband en washandjes hebben ze in het ziekenhuis...

gisteren

Labello, iets voor aan je voeten om makkelijk aan te schieten (slippers / sloffen) en lekkere warme sokken voor op bed (ik kreeg na de bevalling hele koude handen en voeten). Als je borstvoeding wil geven een voedibgsbh en -top.

gisteren

Slippers sokken sloffen stond er al zie ik nu haha

gisteren

Ik neem al 2 bevallingen me eigen handdoek mee die van het zkh vind ik zoo klein😅 dus ga dit nu deze keer ook weer doen

gisteren

Ik had een flesje AA toevallig in mijn koffer zitten, en dit was echt het lekkerste ooit na de bevalling 😅😅
Iets van vermaak? Bijvoorbeeld een laptop of tablet waar je iets op kan kijken.

gisteren

Reactie op N.xxx.t

Ik had een flesje AA toevallig in mijn koffer zitten, en dit was echt het l ...
Ja ik heb er al voor gezorgd dat ik van mn partner na de bevalling een ijskoude redbull krijg 😅 (voor de zwangerschap dronk ik dat elke dag nu heel de zwangerschap niet gedronke