4 Reacties
2 uur geleden
Ik vind het altijd zo leuk om posts van jou te zien omdat je zo meeleeft met je vrouw, lief.
Ik krijg geen echo's maar laatst wel een groeiecho gehad vanwege minder beweging maar alles leek goed. Maar ik zie veel posts voorbij komen van vrouwen bij wie de grootte anders is dan de curve en dat levert inderdaad veel stress en zorgen op.
Maar het lompe snap ik wel. Ik heb een verloskundige die niet altijd prettig overkomt, hard zelfs, en dat is als je zwanger bent en je je al onzeker en kwetsbaar voelt echt niet fijn
28 minuten geleden
Ik zou zeggen maak je niet teveel zorgen.
Ik heb al 3 jongens en die hadden allemaal een groter hoofdje en dikker buikje (en korte beentjes). Dit is kenmerkend voor onze kinderen. Nu in verwachting van een meisje en ook haar buikje is aan de grote kant.
Zolang de artsen zeggen dat er niks vreemds/ergs aan de hand is is er ook geen probleem. Ze nemen geen risico's wat dat betreft.
De baby heeft het goed in mama's buik 鈽猴笍
Hier zijn de jongens overigens allemaal boven de 4kg geboren. Dus dat dikke buikje was ook wel te verklaren 馃槀
21 minuten geleden
Reactie op Esma55
Ik zou zeggen maak je niet teveel zorgen.
Ik heb al 3 jongens en die hadden ...
Bedankt voor je reactie dat is erg lief om te horen. Mijn vrouw heeft arabisch roots dus ja de curve die ze hier laten zien op wat is het gebaseerd. Iedereen is anders, gelukkig maar. Wij kijken er in ieder geval naar uit om onze dochter te verwelkomen.