42 Reacties

3 maanden geleden

Hoi ik woon in Beilen! 22 februari uitgerekend en heb ook weinig tot geen mensen in mijn omgeving die een kindje krijgt. Ik ben 23 馃槉

3 maanden geleden

Hi! Ik woon in Groningen . 25 februari uitgerekend 馃槉 leuk zo'n groepje!

3 maanden geleden

Ik ben 26 februari uitgerekend van ons 2de kindje. En woon in Musselkanaal

3 maanden geleden

Hoi! Ik woon in Nieuwe Pekela en ben 12 februari uitgerekend. Wij hebben al een dochter van 2,5 jaar 馃槉
Hoi, ik woon in Groningen, 28 februari uitgerekend, wat een leuk idee dit馃グ

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik woon in Hoogeveen en ben op 17/2/2026 uitgerekend. Heel spannend! Dit wordt onze tweede kindje. 馃グ

3 maanden geleden

Wat een leuk idee!馃槂 Ik woon zelf in Emmen, heb een zoontje van bijna 3 en verwachten rond 10 februari nu een meisje! 馃グ馃┓

3 maanden geleden

Ik woon ik Haren. 3 feb uitgerekend van onze tweede dochter. De oudste is nu 18 maanden.

3 maanden geleden

Wat leuk, ik ben 18 februari uitgerekend van de eerste en woon in Assen

3 maanden geleden

Wat leuk! Ik ben 5 februari uitgerekend en woon in Assen馃槉 Met drie andere dames hebben we een whatsapp-groep voor Groningen/Drenthe!

3 maanden geleden

Hi! Wat leuk! Ik ben 2 februari uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben een zoontje van bijna 2. Heb ook weinig vriendinnen in mn omgeving die zwanger zijn of al een kindje hebben en merk dat ik dat toch wel jammer vind. Ik woon in Groningen (Lewenborg) en lijkt me leuk om eens koffie te drinken met een groepje 馃

3 maanden geleden

Hi! Ik ben eind januari / begin februari uitgerekend van ons eerste kindje en woon in de stad.

3 maanden geleden

He nog iemand uit Vries, dat is toevallig! Ik woon ook in Vries en ben zwanger van mijn 2e kindje, 20 februari uitgerekend :)

3 maanden geleden

Reactie op Thiwi

Wat leuk! Ik ben 5 februari uitgerekend en woon in Assen馃槉 Met drie andere ...
Leuk! Zou ik daar ook bij in mogen?

3 maanden geleden

Reactie op jntin

Leuk! Zou ik daar ook bij in mogen?
Zeker! Ik stuur je de link馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Thiwi

Zou ik de link mogen? 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Thiwi

Zou ik ook de link mogen? 馃 Woon in Groningen stad

3 maanden geleden

Jaa ik zou ook graag de link willen 馃槉

3 maanden geleden

Ik woon in Hoogeveen en ben 16-02 uitgerekend 馃グ

3 maanden geleden

Ik zou ook graag bij aan sluiten馃槉 ik ben nu 17 weken zwanger en uitgerekend op 19 februari en woon in Groningen