52 Reacties

3 weken geleden

Hey, Ik woon in belgie regio oostvlaanderen. Ons aiden is ondertussen al een 1 jaar en 6 maanden. Hier hebben veel voor moeten doen om hem te krijgen. Nu ben ik terug zwanger en zeer onverwachts. Maar het is zeker welkom :)
Ik ben zelf 25 en ook 5 weken en 5 dagen zwanger, dus we zitten echt precies gelijk! Bij ons was het ook best onverwachts, we hadden net besloten ervoor te gaan… en toen was het meteen raak. Dat had ik echt niet verwacht, dus het voelde ook voor mij als een grote (maar hele mooie) verrassing 🥹💗 Ik woon zelf in het westen van Brabant 😊 Zo leuk om hier andere meiden te leren kennen die rond dezelfde termijn zitten.✨
Ik ben 22🙋🏼‍♀️, als ons kleintje geboren wordt 23. Ik ben eigenlijk met alles in mn leven heel vroeg geweest, en wilde ook jong moeder worden. Zeer gepland en gewenst dus, maar dat het de eerste keer al raak was was toch even schakelen!
Hii, ik ben 22, kom uit Amsterdam en ben nu 5 weken en 4 dagen. Het was heel onverwacht, dus het was even schrikken!

3 weken geleden

Ik ben 25 jaar. Nu 5 weken en 1 dag zwanger en we zijn allebei super blij. Was hartstikke gepland en is super welkom. Wij komen uit Twente

3 weken geleden

Hi, ik ben over een maand 23 en vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger. Het is compleet onverwachts. Ik moest wennen aan het idee, omdat het allemaal zo nieuw is en de relatie ook pril is. Maar ik het nu heb laten bezinken is het meer dan welkom en kan ik niet wachten💖. Ik woon in de buurt van Arnhem.

3 weken geleden

Uit Twente :) ik ben 25 jaar en het is gepland, nu 8+1 😊

3 weken geleden

Hoihoi! Hier 23 jaar en woon in Zoetermeer🤗 volgens mijn eigen berekening ben ik nu precies 5 weken zwanger! Het is een geplande zwangerschap en we zijn er ook echt zo blij mee🥰

3 weken geleden

Reactie op MajestueuzeAnemoon606277

Ik ben zelf 25 en ook 5 weken en 5 dagen zwanger, dus we zitten echt precie ...
Grappig dat het meteen raak was maar snap idd dat je dat niet meteen verwacht nee ik hoor zelf ook vaker dat het wel een paar rondes duurt en Mee eens is ook erg leuk dat er een app is als dit zowel informatief als je je zorgen maakt om iets of voor advies maar ook om leuke connecties te leggen met andere mama’s to be !

3 weken geleden

Reactie op PrikkelendeFontein211549

Ik ben 22🙋🏼‍♀️, als ons kleintje geboren wordt 23. Ik ben eigenlijk met a ...
Ah super leuk gefeliciteerd fijn dat het zo snel gelukt is!

3 weken geleden

Reactie op HulpvaardigeVlakte414573

Hii, ik ben 22, kom uit Amsterdam en ben nu 5 weken en 4 dagen. Het was hee ...
Ben je achteraf wel blij of ben je nog niet zeker van wat je wilt?

3 weken geleden

Reactie op Sor7aya

Hi, ik ben over een maand 23 en vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger. Het is ...
Ik ken je gevoel mijn relatie is dan nu 2 jaar bezig dus nu weet ik dan wel een beetje al wat ik aan m heb en hij aan mij maar toch is t wel allemaal nog spannend we wonen op het moment nog niet samen en het is wel een grote stap allemaal! Je woont ook niet ver van waar ik waarschijnlijk ergens deze maanden heen ga verhuizen dus als je het gezellig vind kan je me altijd nog een berichtje hier op sturen we zitten met datum ook erg dicht op elkaar misschien wel leuk 😊
Hay Hay, ik ben 23 en heb al een dochtertje van bijna 2 en ben nu 5 weken en 1 dag zwanger na 3 miskramen helaas. Het kindje is zeker gepland en zeer welkom. Ik woon in gemeente Tholen, werk in Terneuzen en kom oorspronkelijk uit Rotterdam waar ik ook wil bevallen.

3 weken geleden

Reactie op DoortastendeVuurvogel785350

Hay Hay, ik ben 23 en heb al een dochtertje van bijna 2 en ben nu 5 weken e ...
Ah gefeliciteerd ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe meid!

Reactie op Bloemetjes krans

Ah gefeliciteerd ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap toe meid ...
Dankje wel jij ook

3 weken geleden

Reactie op Bloemetjes krans

Ik ken je gevoel mijn relatie is dan nu 2 jaar bezig dus nu weet ik dan wel ...
Ik woon op dit moment ook nog niet samen, zijn met spoed opzoek naar een woning. Is alleen een beetje lastig nu in de tijd waarin we leven 😅. Jaa zitten qua datum erg dicht bij elkaar en als het allemaal mee zit wonen we straks ook niet ver van elkaar haha. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die in dezelfde levensfase zitten. Ik zal je een berichtje sturen! 😊
Hiii! 23 hier 😁

3 weken geleden

Ik ben 22 jaar, en kom uit Utrecht. En ben 5 weken en 6 dagen. Bij mij wel wat onverwachts, omdat ik nog studeer. Maar zeer welkom 😍

3 weken geleden

Ik ben vorige week 22 geworden en 6 maanden geleden van ons eerste kindje bevallen en nu 7 weken zwanger. Niet gepland (ik had een spiraal), maar meer dan welkom♥️ 2 jaar geleden verhuisd van Brabant naar Utrecht

3 weken geleden

Reactie op Saartjeex

Ik ben 22 jaar, en kom uit Utrecht. En ben 5 weken en 6 dagen. Bij mij wel ...
Leuk zeg vind je het ook zo spannend? Hoe ga je het doen op gebied van je studie nu je zwanger bent? Ben nieuwsgierig geloof zeker wel dat het gewoon kan Hoor! Je ziet vaak genoeg vrouwen die nog op studeren tijdens de zwangerschap