8 Reacties

5 maanden geleden

Hier bevallen met 32+6 bij onze dochter, ook nooit een reden gevonden en de spanning is hier ook zeker aanwezig! Ik ben zowel bij de verloskundige geweest als bij de gynaecoloog en als ik mij goed voel en alles goed blijft gaan mag ik tot de 30 weken bij de verloskundige blijven lopen ipv het ziekenhuis, dat vind ik zelf wel prettig 鈽猴笍 Hopelijk blijven deze babies wat langer zitten!! 馃

5 maanden geleden

Ja ik! Mijn vliezen braken met 31 weken en met 33 weken ben ik bevallen dmv een spoedkeizersnede. Ik moet nu vanaf 16 weken progesteron slikken om weer een vroeggeboorte tegen te gaan.

5 maanden geleden

Ik heb 2x een vroeggeboorte gehad. 1x met 25weken, helaas waren de longen niet gerijpt van onze dochtertje en de 2e keer bij 34weken. De 2e zwangerschap hebben ze bijna wekelijks mn baarmoedermond op gemeten. Ik was te laat voor een cerlage, met veel bedrust en progesteron is ze blijven zitten tot 34weken. Dit keer gaan ze er nog strakker bovenop zitten en krijg ik als mn bmm weer te kort is een cerlage en weer progesteron. Verder waren er geen medische aanleidingen voor een vroeggeboorte.

5 maanden geleden

Maarrrr... wederom weer onwijs spannend !! Moet er niet aan denken om weer op de NEO te belanden.. vorige keer ben ik geen dag naar huis geweest en was ze zo sterk dat ze gelukkig gelijk bij me mocht liggen maar nu met een peuter in de buurt, bedrust.. of neo.. 馃槚馃槚

5 maanden geleden

Ik ben zelf vroeg geboren met 28 weken xx

5 maanden geleden

zelf geboren met 34 weken

5 maanden geleden

Fijn om te lezen hoe dat bij jullie verloopt! En dat jullie toch ook wat spanning hebben.

5 maanden geleden

En we gaan natuurlijk duimen dat alles goed verloopt馃槉馃槆