2 Reacties

5 uur geleden

Wat mega naar dat je dit zo ervaart. Het voordeel van de extra groei echos is dat je het als een extra moment kan zien om je kleine te bekijken. En wat betreft de metingen vraag de volgende keer gewoon om duidelijkheid. Geef aan wat je hier aankaart en dat het je steeds laat nadenken en dat je er mee zit. Vraag desnoots of ze even de schemas willen laten zien en waar jou kleintje zich op t moment bevint. En elk kindje is anders en de "norm" is maar een richtlijn maar denk dat je echte geruststelling komt van doorvragen tijdens je afspraken. Hun laten je extra nadenken en hun zijn ook de gene die dat kunnen wegnemen. 馃槝 laat je niet gek maken hoor!
Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje, met 30+4 woog onze kleine meid 1480 gram. Ik heb ook best een medische zwangerschap door wat afwijkingen bij de kleine. Hierdoor heb ik veel meer onderzoeken gehad dan een "normale" zwangerschap en dan is het ook logisch dat ze meer alert zijn en iedere keer "iets" zien. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is, maar met deze gedachtengang kan ik mijzelf rustig houden. Krijg je ook iedere week doppler metingen & groeiecho's?