8 Reacties
8 uur geleden
Oké morgen toch maar even bellen. Betwijfel alleen of ze er iets mee gaan doen of extra willen controleren. Ik ga - vooral voor m’n eigen gevoel gezien de feestdagen voor de deur staan - gewoon aandringen op een urinecheck bij de HA. De eerst volgende afspraak bij de vlk in het ziekenhuis is namelijk pas 9 januari aangezien ze vol zaten 🥲
8 uur geleden
Ik houd ook steeds meer vocht vast, eerste zwangerschap. Heb het vandaag maar wel verteld bij de controle maar het enige dat ze zei is dat het bij deze termijn hoort en het wellicht nog wel gaat toenemen. Niks gehoord verder over een urine test of vergiftiging
8 uur geleden
Ik zou ivm jouw vorige ervaring inderdaad ook aandringen op een extra onderzoek
6 uur geleden
Wel bijzonder dat ze zeggen dat het een vervelend kwaaltje is wat erbij hoort. Zeker nadat je het al eerder hebt gehad .. ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad en de kleine werd toen gehaald met 37 weken. Maar als ik ze bel ergens voor nemen ze het erg serieus en moet ik meteen komen. Misschien toch iets waarvan je ff wat moet zeggen dat ze je wel serieus gaan nemen. En idd je urine laten checken hopelijk is het niet weer zover dat je een zwangerschap vergiftiging te pakken hebt