16 Reacties

9 uur geleden

Excuus voor de typfouten hihi

9 uur geleden

Ik heb ook veel last van harde buiken. Ik heb de verloskundige hiervoor gebeld. Kan ook op hun spoeling. Ik heb de volgende dag niet mogen werken van haar. Ik ben ook al 32 weken nu. Bij mij zijn ze nu na 2 dagen nog niet weg.

9 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Ik heb ook veel last van harde buiken. Ik heb de verloskundige hiervoor geb ...
Vervelend hè, bij jou houdt het dus ook aan🥺 Ja ik ben nu ook 32+2 en het blijft terugkomen?

8 uur geleden

Bij twijfel altijd bellen! Zou prima indalen kunnen zijn.

8 uur geleden

Reactie op Nlb1993

Vervelend hè, bij jou houdt het dus ook aan🥺 Ja ik ben nu ook 32+2 en het ...
Ja vandaag ook last van en probeer echt rust te nemen, maar had net weer even gebeld als advies omdat ik zelf nog 2 weken moet werken voordat ik verlof heb. Ze had gezegd als het niet minder word. Proberen om halve dagen te werken en als dat geen optie is. Gewoon niet meer werken.

8 uur geleden

Ik heb net toch even gebeld en ik moet zo nog even urine bij de huisarts langsbrengen zei de vk. Harde buiken kunnen ook horen (blijkbaar?) bij een blaasontsteking en dat wil ze toch even uitsluiten voor de feestdagen. Het kan ook het indalen zijn maar toch even het zekere voor het onzekere!

8 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Ja vandaag ook last van en probeer echt rust te nemen, maar had net weer ev ...
Opzich ook wel goed en wel raadzaam om dat advies op te volgen! Ik ben al een paar maanden ziek van werk dus gelukkig werk ik niet meer

8 uur geleden

Oh joh dat zeiden ze bij mij niet eens. Ik plas opzich prima geen gekke kleur en daar ook geen pijn.

8 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Oh joh dat zeiden ze bij mij niet eens. Ik plas opzich prima geen gekke kle ...
Hier ook niets van dat, maar ze wil het toch uitsluiten omdat het atypische symptomen geeft tijdens je zwangerschap

8 uur geleden

Reactie op Nlb1993

Opzich ook wel goed en wel raadzaam om dat advies op te volgen! Ik ben al e ...
Ja ik ga dit weekend echt aankijken hoe en wat. Ik werk namelijk in de thuiszorg en het is echt zwaar werk.

8 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Ja ik ga dit weekend echt aankijken hoe en wat. Ik werk namelijk in de thui ...
Pff, jaa hier ook in de zorg. Ik sta al even niet meer aan het bed, af en toe even helpen met draaien. Maar denk om jezelf en je kindje! Zorg is al zwaar en als zwangeren nog zwaarder!

7 uur geleden

Gewoon bellen en langsgaan! Ik had dit ook twee weken en ging door. Uiteindelijk werden de harde buiken zo hevig dat toen ik eindelijk belde ik in ziekenhuis moest blijven omdat door de harde buiken mn baarmoedermond al verkort was. Moest per direct rust nemen en eerder met verlof (33w). Ik wil je geen angst aanjagen, maar bij mij gaf m’n lijf door die harde buiken echt een teken dat ik meer rust moet nemen - het uitbroeden van de baby is belangrijker dan werk, drukte en stress :) En zo nu en dan een harde buik hoort erbij, uren achter elkaar niet, dan even bellen!Succes en fijne dagen!

6 uur geleden

Ik had precies hetzelfde! Laatste 2 weken werd het steeds erger. Vanmorgen moest ik naar de verloskundige voor controle en nu is het al volledig ingedaald.. Ze zei dat dat er helemaal mee te maken had!

5 uur geleden

Reactie op RenateJ92

Ja ik ga dit weekend echt aankijken hoe en wat. Ik werk namelijk in de thui ...
Goed zo en anders echt voor jezelf en de kleine kiezen hè!

5 uur geleden

Reactie op Kooit

Ik had precies hetzelfde! Laatste 2 weken werd het steeds erger. Vanmorgen ...
Ah ik denk zelf ook dat dat het is (al dan niet combi met oefen weeën misschien?). Ik moet maandag weer dus dan zullen we het wellicht wel horen! Voor nu de komende dagen heel rustig aan doen in ieder geval

2 uur geleden

Hier precies hetzelfde. 1 x de trap nemen = harde buik 50m wandelen, harde buik. Was ophangen, harde buik , …. Als ik 2 weken geleden op controle ging , zeiden ze van het zeker op te volgen dat het te zien was om de 5 min dat er harde buiken op de monitor waren. Wanneer het erger wordt zeker terug te gaan