16 Reacties
8 uur geleden
Reactie op Nlb1993
Vervelend hè, bij jou houdt het dus ook aan🥺 Ja ik ben nu ook 32+2 en het ...
Ja vandaag ook last van en probeer echt rust te nemen, maar had net weer even gebeld als advies omdat ik zelf nog 2 weken moet werken voordat ik verlof heb. Ze had gezegd als het niet minder word. Proberen om halve dagen te werken en als dat geen optie is. Gewoon niet meer werken.
8 uur geleden
Ik heb net toch even gebeld en ik moet zo nog even urine bij de huisarts langsbrengen zei de vk. Harde buiken kunnen ook horen (blijkbaar?) bij een blaasontsteking en dat wil ze toch even uitsluiten voor de feestdagen. Het kan ook het indalen zijn maar toch even het zekere voor het onzekere!
8 uur geleden
Reactie op RenateJ92
Ja ik ga dit weekend echt aankijken hoe en wat. Ik werk namelijk in de thui ...
Pff, jaa hier ook in de zorg. Ik sta al even niet meer aan het bed, af en toe even helpen met draaien. Maar denk om jezelf en je kindje! Zorg is al zwaar en als zwangeren nog zwaarder!
7 uur geleden
Gewoon bellen en langsgaan! Ik had dit ook twee weken en ging door. Uiteindelijk werden de harde buiken zo hevig dat toen ik eindelijk belde ik in ziekenhuis moest blijven omdat door de harde buiken mn baarmoedermond al verkort was. Moest per direct rust nemen en eerder met verlof (33w).
Ik wil je geen angst aanjagen, maar bij mij gaf m’n lijf door die harde buiken echt een teken dat ik meer rust moet nemen - het uitbroeden van de baby is belangrijker dan werk, drukte en stress :)
En zo nu en dan een harde buik hoort erbij, uren achter elkaar niet, dan even bellen!Succes en fijne dagen!
5 uur geleden
Reactie op Kooit
Ik had precies hetzelfde! Laatste 2 weken werd het steeds erger. Vanmorgen ...
Ah ik denk zelf ook dat dat het is (al dan niet combi met oefen weeën misschien?). Ik moet maandag weer dus dan zullen we het wellicht wel horen! Voor nu de komende dagen heel rustig aan doen in ieder geval
2 uur geleden
Hier precies hetzelfde.
1 x de trap nemen = harde buik
50m wandelen, harde buik.
Was ophangen, harde buik
, ….
Als ik 2 weken geleden op controle ging , zeiden ze van het zeker op te volgen dat het te zien was om de 5 min dat er harde buiken op de monitor waren.
Wanneer het erger wordt zeker terug te gaan