8 Reacties
9 uur geleden
Dit heb ik namelijk al 5 weken en enorme druk beneden en veel last van de bekken
9 uur geleden
Reactie op Judith!’
echt heftig, je kan gewoon bijna niks doen op een dag en ik moet nog 3 weke ...
Ik moest van mijn verloskundige per direct stoppen om de kans op vroeggeboorte te verkomen. Maar zit wel ieder uur met 8/10 harde buiken die af en toen flinke pijn doen maar zijn geen weeen.
7 uur geleden
Helaas herkenbaar. Bij mij helpt het om houdingen zoveel mogelijk af te wisselen. Langere tijd op bed liggen krijg ik nog meer pijn van. Ik word 's nachts vaak wakker van de pijn.
Ik heb 1x in de week fysio en gebruik veel warme kruiken. Af en toe een paracetamol.
Gelukkig nu met verlof dus het is niet erg als ik weinig slaap kan pakken 's nachts.
6 uur geleden
Weet niet of jullie het al geprobeerd hebben, maar een zwangerschapsmassage kan een goed idee zijn. Ik heb al een half jaar bekken en rugklachten. Heb bij twee goed aangeschreven bekkenfysio's advies ingewonnen en behandelingen gehad, maar ik ging er qua pijn eigenlijk alleen op achteruit. Osteopaat hielp ook niet. Verloskundige adviseerde een massage, vorige week gegaan en heb na een half jaar eindelijk even wat verlichting!
6 uur geleden
Erg vervelend hier ook enorme last van inmiddels nu 34 weken en word alleen maar erger. ‘s nachts word ik wakker met pijn, de verloskundige gaf aan dat het m’n bekkenbodem is en de baby die er op drukt. Nu blijkt de baby erg groot te zijn tenminste dus helpt het nu ook niet echt erg mee en is de druk alleen maar erger. Ze raadde de fysio aan maar die zit helaas vol. Voor nu doe ik het extra rustig aan, neem ik vaak een warme douche met de straal op m’n rug of een warm bad wil ook wel eens helpen. Verder niet te zwaar tillen dan word het ook alleen maar erger van wel blijven bewegen maar niet te extreem